Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Trade Marketing, Category Management, and Shopper Marketing

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Trade Marketing, Category Management, and Shopper Marketing Rene Schmutzler
Codul Libristo: 13498654
Editura WHU Publishing, octombrie 2016
Shopper marketing, category management, and trade marketing have ranked high on the agenda of consum... Descrierea completă
? points 246 b
489 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Shogun James Clavell / Carte broșată
common.buy 67 lei
top
The Art of the Last of Us Naughty Dog Studios / Copertă tare
common.buy 225 lei
top reduceri
Crossing the Chasm, 3rd Edition Geoffrey A. Moore / Carte broșată
common.buy 102 lei
top
Pillars of the Earth Ken Follett / Carte broșată
common.buy 52 lei
top
Scarlet Feather Maeve Binchy / Carte broșată
common.buy 59 lei
Flower Class Corvettes: Shipcraft Special John Lambert / Carte broșată
common.buy 109 lei
C Programming K N King / Carte broșată
common.buy 444 lei
Retail Category Management Alexander Hübner / Carte broșată
common.buy 915 lei
reduceri
Shopper Marketing Markus Stahlberg / Copertă tare
common.buy 190 lei
Trade Marketing Focus Bsc Ma Pa Basheer / Carte broșată
common.buy 71 lei
Shopper Marketing Paul Barnett / Carte broșată
common.buy 98 lei
Plutarch Plutarch / Carte broșată
common.buy 213 lei
Strategic Sustainable Procurement Malcolm Dowden / Carte broșată
common.buy 238 lei

Shopper marketing, category management, and trade marketing have ranked high on the agenda of consumer goods manufacturers over the last years. They are key to keeping the interaction with increasingly consolidated retailers on eye-level and move the discussions beyond negotiations of trade terms. Yet, many manufacturers still struggle to successfully implement shopper marketing, category management, and trade marketing as functional units in their marketing and sales organization. René Schmutzler describes how different manufacturers have solved this challenge. He carves out key variables and determinants to be considered in designing the organization. He identifies organizational clusters through qualitative field research. The book closes with a summary of learnings that one consumer goods manufacturer made during the change of its marketing and sales organization. The WHU on Sales - Research Series publishes applied research on selling and sales management. It is targeted at academics, students, and managers interested in sales and marketing research.

Informații despre carte

Titlu complet Trade Marketing, Category Management, and Shopper Marketing
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2016
Număr pagini 252
EAN 9783732380107
ISBN 3732380106
Codul Libristo 13498654
Editura WHU Publishing
Greutatea 444
Dimensiuni 243 x 170 x 18
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo