Întrebări frecvente

Cele mai frecvente întrebări la lucrurile care vă interesează cel mai mult și răspunsul la ele.

Am selectat întrebările și subiectele pe care clienții ni le pun cel mai des. Dacă nu găsești răspuns la întrebarea ta aici, nu ezita să contactezi asistența noastră pentru clienți.

  • Cum pot aplica o reducere pentru achizițiile mele anterioare?
    Pentru a beneficia de reducere, este esențial să fii înregistrat în magazinul nostru electronic. Logheză-te în "Contul meu" utilizând informațiile de logare pe care le-ai introdus pentru achiziția anterioară. Contul tău va afișa valoarea discountului de care dispui.
  • Ce este schimbarea disponibilității titlului de carte?

    În timpul procesării comenzii tale, starea titlului poate fi modificată. Vei fi informat prin e-mail despre această modificare. Motive posibile pentru modificare:

    • Reprint - titlul este programat să fie reprodus, dar editorul nu a stabilit încă data imprimării. În prezent, el colectează informații despre comenzi de a ști cât de mult poate reprima. Din păcate, termenul poate fi în săptămâni, luni sau chiar ani.
    • Disponibilitate necunoscută - la cerere - Cartea nu este disponibilă în prezent și data expediției este necunoscută. Motivul poate fi, de asemenea, o retipărire a unei cărți.
    • Ediție nouă termen necunoscut - Data lansării nu este încă stabilită de editor. Comanda va fi trimisă automat imediat după lansare.
    • Indisponibil - șters din comandă - Titlul este vândut și nu mai este stocat, deci a fost șters din comandă.
    • Asigurăm - Ne străduim să asigurăm cartea de la furnizorul nostru și verificăm data livrării.
  • Ce se întâmplă dacă mai găsesc ceva ce vreau să comand după terminarea comenzii?
    Desigur, poți completa comanda dacă nu este încă completă. Fără ajutorul serviciului nostru de asistență pentru clienți, acest lucru nu va funcționa. Sună și vom edita comanda împreună.
  • Pot cumpăra un titlu care este "Indisponibil"?
    Din păcate, dacă scrie că cartea nu este disponibilă, înseamnă că editorul nu mai are copii ale cărții. În mare parte, titlul nu este disponibil într-un anumit orizont de timp și nu este un status permanent. Cu toate acestea, încă mai credem că vei alege o altă carte în loc.
  • Este posibil să asigurați titluri care nu sunt în oferta voastră?
    Categoric da. Te rugăm să contactezi asistența noastră pentru clienți, vom face tot posibilul pentru a ne asigura că vei primi cartea cât mai curând posibil.
  • De ce apar în ofertă cărțile care sunt deja vândute?
    Vrem să fim o sursă de informații calitativă și complexă din lumea cărților, deci dacă doriești să afișezi doar cărțile disponibile setează filtrul "Doar disponibil".
  • Dacă voi comanda mai multe cărți și data livrării va varia, voi primi cărțile succesiv sau toate simultan?
    În mod obișnuit, trimitem întreaga comandă în momentul în care toate titlurile sunt disponibile. În cazul în care dorești să livrăm bunurile treptat, contactează-ne prin intermediul asistenței pentru clienți. Pentru fiecare expediere individuală, suntem nevoiți să taxăm costurile de transport.
  • Când este adăugată în contul meu o reducere pentru achiziția mea anterioară?
    Reducerea este adăugată după finalizarea cu succes a comenzii, adică atunci când bunurile au ajuns la domiciliu iar noi primim banii în cont.
  • De ce nu s-a aplicat o reducere pentru cardurile ISIC, ITIC, IYIC, ALIVE?
    Reducerile pot fi aplicate tuturor titlurilor care sunt etichetate în "Parametrii cărților" cu sloganul "Reducere pentru deținătorii de card ISIC, ITIC". Reducerea poate fi verificată după adăugarea bunurilor în coș.
  • Cum pot returna bunurile?
    Condițiile de retur pot fi găsite aici .
  • Nu am primit confirmarea prin e-mail
    Confirmarea prin e-mail este trimisă imediat după primirea cu succes a comenzii. În cazul în care confirmarea nu a sosit în termen de max.15 minute, verifică în e-mail și alte foldere cum ar fi Spam, Promo, Bulk etc. Dacă nu găsești confirmarea, te rugăm să sui la serviciul nostru de asistență pentru clienți.

Ai o întrebare sau o problemă?

Contactează-ne și te vom sfătui, ne bazăm pe o comunicare umană

031 63 09 751 (poimâine d)

info@libristo.ro

Toate contactele
  • Poți returna mărfurile fără a da nici un motiv în termen de 30 de zile.

  • Vom ambala cărțile cu mare plăcere ca un cadou pentru o taxă mică.

  • Posibilitatea de alegere din milioane de titluri nu vă este oferită de oricine.

  • Trimitem cărțile bine ambalate în ambalaj special din carton solid.

  • Oferim reduceri pentru studenți și profesori.

  • Clienții fideli beneficează de cadouri și alte beneficii.

  • Livrăm bunurile imediat sau cât mai repede posibil.

  • Vă informăm despre fiecare etapă a procesării comenzilor.

  • Livrare gratuită pentru comenzi de peste 200 lei.

  • Poți face cadou orice carte din oferta noastră.

Cărți noi așteptate

Ce cărți așteptăm în viitorul apropiat?

Carte Mercury and Me Jim Hutton

Mercury and Me

Jim Hutton

Carte Subtle Art of Not Giving a F*ck Mark Mason
Carte Call Me By Your Name André Aciman

Call Me By Your Name

André Aciman

Selectarea cărților după gen

Vrei să faci pe cineva fericit sau te interesează un anumit gen de cărți?

Sleva
10 lei

Obțineți o reducere de 10 lei la prima achiziție!
Nu trimitem spam, ci doar oferte și sfaturi utile ...

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo