Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Trade Marketing, Category Management, and Shopper Marketing

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Trade Marketing, Category Management, and Shopper Marketing René Schmutzler
Codul Libristo: 13498655
Editura WHU Publishing, noiembrie 2015
Shopper marketing, category management, and trade marketing have ranked high on the agenda of consum... Descrierea completă
? points 299 b
596 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Complete Estonian MARE KITSNIK / Carte broșată
common.buy 228 lei
Lonely Planet Sri Lanka Anirban Mahapatra / Carte broșată
common.buy 146 lei
Retail Category Management Alexander Hübner / Carte broșată
common.buy 915 lei
reduceri
Shopper Marketing Markus Stahlberg / Copertă tare
common.buy 190 lei
Trade Marketing Focus Bsc Ma Pa Basheer / Carte broșată
common.buy 70 lei
Good Night, Teddy Francesca Ferri / Carte
common.buy 89 lei
Store Design / Copertă tare
common.buy 220 lei
From Waidale to the World VALMAI REDHEAD / Carte broșată
common.buy 99 lei
Category Management Sanuwar Rashid / Carte broșată
common.buy 247 lei
Pocket Singapore Cristian Bonetto / Carte broșată
common.buy 90 lei

Shopper marketing, category management, and trade marketing have ranked high on the agenda of consumer goods manufacturers over the last years. They are key to keeping the interaction with increasingly consolidated retailers on eye-level and move the discussions beyond negotiations of trade terms. Yet, many manufacturers still struggle to successfully implement shopper marketing, category management, and trade marketing as functional units in their marketing and sales organization. René Schmutzler describes how different manufacturers have solved this challenge. He carves out key variables and determinants to be considered in designing the organization. He identifies organizational clusters through qualitative field research. The book closes with a summary of learnings that one consumer goods manufacturer made during the change of its marketing and sales organization. The WHU on Sales - Research Series publishes applied research on selling and sales management. It is targeted at academics, students, and managers interested in sales and marketing research.

Informații despre carte

Titlu complet Trade Marketing, Category Management, and Shopper Marketing
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2016
Număr pagini 252
EAN 9783732380114
Codul Libristo 13498655
Editura WHU Publishing
Greutatea 660
Dimensiuni 170 x 240 x 19
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo