Coșul tău de cumpărături
Total: 0 lei
La coșÎn calitate de consumator final, ai dreptul să returnezi bunurile în termen de 30 de zile de la data vânzării, fără a da nici un motiv. Cu toate acestea, vom aprecia întotdeauna dacă ne vei spune motivul, deoarece datorită feedbackului vom îmbunătăți serviciile magazinului nostru. Pentru a respecta termenul limită, este esențială pentru noi data în care primi retragerea consumatorului din contractul de achiziție.
Completează formularul Retragerea consumatorului din contractul de achiziție (PDF, 1.063 kB). Poți trimite formularul completat în formă electronică sau îl poți atașa la bunurile returnate.
Mărfurile returnate trebuie ambalate într-un ambalaj solid (cutia de carton va fi excelentă). Din păcate, plicurile de hârtie și bule nu au avut succes în experiența noastră. Bunurile returnate nu pot fi deteriorate în nici un fel. Dacă returnezi suporturi audio (DVD, CD, MC, CD-ROM), acestea trebuie să fie returnate în cutia din plastic.
Produsele ambalate se trimit la adresa: Frogman / Libristo - ID: 3402, Str. Borsului, Nr.56, 410605 Oradea, Bihor
Nu trimite pachetul cu plata ramburs, nu ar fi acceptat de noi.
Încercăm să rezolvăm plângerea imediat ce primim un formular de reclamație completat. Cel mai târziu, plângerea va fi procesată în termenul legal. Nu percepem taxe suplimentare la soluționarea unei reclamații legitime.
Completează Protocolul de reclamații (PDF, 900 kB). Poți trimite formularul completat electronic sau îl poți atașa la bunurile returnate.
Ambalează întotdeauna mărfurile într-un ambalaj solid (cum ar fi o cutie de carton). Din păcate, plicurile de hârtie și bule nu au avut succes în experiența noastră. Bunurile returnate nu trebuie să fie deteriorate în nici un mod. Dacă returnezi suporturi audio (DVD, CD, MC, CD-ROM), acestea trebuie să fie returnate în cutia din plastic.
Produsele ambalate se trimit la adresa: Frogman / Libristo - ID: 3402, Str. Borsului, Nr.56, 410605 Oradea, Bihor
Dacă se constată un defect de fabricație, mărfurile vor fi reparate, schimbate cu altă bucată sau banii vor fi rambursați. Contravaloarea este transferată în contul bancar al cumpărătorului. Din păcate, este imposibil să rambursăm banii prin ordin poștal.
Fii atent atunci când preiei mărfurile și verifică coletul. Dacă ambalajul este deteriorat, refucă preluarea coletului. Când despachetezi ambalajul și găsești deteriorări, chiar dacă ambalajul este intact, informează imediat curierul.
Contactează serviciul nostru pentru clienți pentru asistență suplimentară. Vom fi bucuroși să te ajutăm.
La trimiterea comenzilor, ne străduim să ne asigurăm că, conținutul fiecărui colet este verificat cu atenție și cu precizie înainte de expediere. Cu toate acestea, uneori se întâmplă să ajungă ca o comandă incompletă sau incorectă. În acest caz, contactează asistența pentru clienți care va soluționa totul în cel mai scurt timp posibil.
Ce cărți așteptăm în viitorul apropiat?
Adam Silvera
Chris-Anne Donnelly
Sarah Janet Maas
Vrei să faci pe cineva fericit sau te interesează un anumit gen de cărți?