Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Social Media Marketing in Tourism and Hospitality

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Social Media Marketing in Tourism and Hospitality Roberta Minazzi
Codul Libristo: 14563198
Editura Springer International Publishing AG, septembrie 2016
This book describes ongoing developments in social media within the tourism and hospitality sector,... Descrierea completă
? points 375 b
754 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top reduceri
Burn After Writing Sharon Jones / Carte broșată
common.buy 45 lei
Your Brain's Not Broken / Carte broșată
common.buy 76 lei
Clanlands Sam Heughan / Carte broșată
common.buy 68 lei
Bridge of Souls Victoria Schwab / Carte broșată
common.buy 44 lei
Rozlúčka s peklom Tvrtko Vujity / Copertă tare
common.buy 25 lei
curând
Fairyland 3 Activity Book Jenny Dooley / Carte broșată
common.buy 113 lei
reduceri
Hannibal and Me Andreas Kluth / Copertă tare
common.buy 89 lei
Dr Suess Goes To War Richard H. Minear / Carte broșată
common.buy 99 lei
Operations Management in the Hospitality Industry Alec N. Dalton / Copertă tare
common.buy 667 lei
eTourism Dimitrios Buhalis / Carte broșată
common.buy 497 lei
Force of Character James Hillman / Carte broșată
common.buy 94 lei
The Wellesley Prelude, Vol. 3 Wellesley College / Carte broșată
common.buy 61 lei
Database and Application Security XV Martin S. Olivier / Copertă tare
common.buy 639 lei
Business Process Modelling Bernd Scholz-Reiter / Carte broșată
common.buy 982 lei

This book describes ongoing developments in social media within the tourism and hospitality sector, highlighting impacts on both the demand and the supply side. It offers a combination of theory and practice, with discussion of real-life business experiences. The book is divided into three parts, the first of which provides an overview of recent trends in social media and user-generated content, clarifies concepts that are often used in an overlapping way and examines the "digitization of word of mouth" via online networks. The second part analyzes the impacts that social media can have on traveler behavior for each step in the travel process and also on suppliers, highlighting opportunities, threats and strategies. In the third part of the book, future potential trends deriving from the mobile marketing technologies are explored and possible methods for social monitoring by means of key performance indicators are examined. It is considered how engaging customers and prospects by means of social media might increase customer loyalty, foster electronic word-of-mouth communication, and consequently have important effects on corporate sales and revenues. The discussion encompasses methods to measure company performance on each of the social media in order to understand the optimal mix that will support and improve business strategies.

Informații despre carte

Titlu complet Social Media Marketing in Tourism and Hospitality
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2016
Număr pagini 163
EAN 9783319382487
ISBN 9783319382487
Codul Libristo 14563198
Greutatea 288
Dimensiuni 247 x 158 x 18
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo