Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte eTourism Dimitrios Buhalis
Codul Libristo: 04105929
Editura PEARSON Education Limited, noiembrie 2002
The book is aimed at advanced undergraduate and postgraduate students in business, tourism and hospi... Descrierea completă
? points 247 b
497 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Dune Frank Herbert / Carte broșată
common.buy 48 lei
top
Saga of Tanya the Evil, Vol. 5 (light novel) Carlo Zen / Carte broșată
common.buy 76 lei
top
Science of Running Chris Napier / Carte broșată
common.buy 88 lei
top
Lies My Doctor Told Me Ken Berry / Carte broșată
common.buy 152 lei
top
The Witcher - The Lady of the Lake Andrzej Sapkowski / Carte broșată
common.buy 61 lei
top
Fundamentals of Aerospace Engineering: (Beginner's Guide) Francisco Gallardo Lopez / Carte broșată
common.buy 155 lei
The Book of Rolex Jens Hoy / Copertă tare
common.buy 186 lei
Wandering Witch 1 (manga) Itsuki Nanao / Carte broșată
common.buy 51 lei
New Annotated H.P. Lovecraft H. P. Lovecraft / Copertă tare
common.buy 176 lei
Disney Frozen 2 / Carte broșată
common.buy 65 lei
Fullstack Vue: The Complete Guide to Vue.Js Hassan Djirdeh / Carte broșată
common.buy 206 lei
Modern Ninja Warfare Antony Cummins / Carte broșată
common.buy 72 lei

The book is aimed at advanced undergraduate and postgraduate students in business, tourism and hospitality programmes that need to explore how they can use ICTs in a strategic context. It is also anticipated that researchers and practitioners will find it useful and stimulating.This book addresses the digitization of all processes and value chains in the tourism, travel, hospitality and catering industries. By analysing the new technological trends it provides a solid basis for analysing the impacts of the Information Communication Technology (ICT) revolution on the tourism industry. The book adopts a strategic management and marketing perspective for tourism enterprises and destinations. It suggests that eTourism revolutionizes all business processes, the entire value chain as well as the strategic relationships of tourism organizations with all their stakeholders. It additionally focuses on how ICTs are employed in airlines, hotels, travel agencies, tour operators and destinations management organizations. The book demonstrates that eTourism increasingly determines the competitiveness of the organization, and therefore, it is critical for the competitiveness of the industry in the longer term.

Informații despre carte

Titlu complet eTourism
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2002
Număr pagini 408
EAN 9780582357402
ISBN 0582357403
Codul Libristo 04105929
Greutatea 772
Dimensiuni 190 x 246 x 22
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo