Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Social Media Marketing in Tourism and Hospitality

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Social Media Marketing in Tourism and Hospitality Roberta Minazzi
Codul Libristo: 02443327
Editura Springer International Publishing AG, noiembrie 2014
This book describes ongoing developments in social media within the tourism and hospitality sector,... Descrierea completă
? points 375 b
753 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Hospitality Management Roy C Wood / Carte broșată
common.buy 286 lei
Innovation Games Luke Hohmann / Carte broșată
common.buy 272 lei
Habsburgs Andrew Wheatcroft / Carte broșată
common.buy 76 lei
Understanding Tourism S. Medlik / Carte broșată
common.buy 398 lei
Trauma-Sensitive Yoga Deck for Kids Kristen Voris / Cărți
common.buy 114 lei
Human-Centered AI / Copertă tare
common.buy 137 lei
Applied Artificial Intelligence in Business Leong Chan / Copertă tare
common.buy 696 lei
On Creativity, Innovation, and Renewal Frances Hesselbein / Carte broșată
common.buy 99 lei
Economic Innovations Bill Scales / Copertă tare
common.buy 398 lei
CARLSBAD AND ITS ENVIRONS JOHN MERRYLEES / Copertă tare
common.buy 183 lei
Mobile Social Networking Alvin Chin / Carte broșată
common.buy 638 lei
Architecture for a Free Subjectivity Simone Brott / Copertă tare
common.buy 1.172 lei
William of Germany Stanley Shaw / Copertă tare
common.buy 312 lei

This book describes ongoing developments in social media within the tourism and hospitality sector, highlighting impacts on both the demand and the supply side. It offers a combination of theory and practice, with discussion of real-life business experiences. The book is divided into three parts, the first of which provides an overview of recent trends in social media and user-generated content, clarifies concepts that are often used in an overlapping way and examines the digitization of word of mouth via online networks. The second part analyzes the impacts that social media can have on traveler behavior for each step in the travel process and also on suppliers, highlighting opportunities, threats and strategies. In the third part of the book, future potential trends deriving from the mobile marketing technologies are explored and possible methods for social monitoring by means of key performance indicators are examined. It is considered how engaging customers by means of social media might increase customer loyalty, foster electronic word-of-mouth communication, and consequently have important effects on corporate sales and revenues. The discussion encompasses methods to measure company performance on each of the social media in order to understand the optimal mix that will assist in converting lookers into bookers .

Informații despre carte

Titlu complet Social Media Marketing in Tourism and Hospitality
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2014
Număr pagini 163
EAN 9783319051819
ISBN 3319051814
Codul Libristo 02443327
Greutatea 444
Dimensiuni 162 x 242 x 16
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo