Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Social Marketing Casebook

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Social Marketing Casebook Jeff French
Codul Libristo: 04413135
Editura SAGE Publications Ltd, octombrie 2011
Social Marketing Casebook brings together for the first time a dedicated collection of social market... Descrierea completă
? points 102 b
223 lei -9 %
201 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Ordinary Victories Part 2 Manu Larcenet / Carte broșată
common.buy 93 lei
Social Media Marketing Uwe Hettler / Copertă tare
common.buy 212 lei
Principles and Practice of Social Marketing Rob Donovan / Carte broșată
common.buy 464 lei
Social Marketing to Protect the Environment Doug McKenzie-Mohr / Carte broșată
common.buy 561 lei
Social Marketing in the 21st Century Alan R. Andreasen / Copertă tare
common.buy 887 lei
Monumental Inscriptions in All Souls College, Oxford F. E. Hutchinson / Copertă tare
common.buy 244 lei
Social Marketing Lynne Eagle / Carte broșată
common.buy 573 lei
Feminist Mothering Andrea O'Reilly / Carte broșată
common.buy 239 lei
Ultrasensitive and Rapid Enzyme Immunoassay Eiji Ishikawa / Carte broșată
common.buy 644 lei
Erfolgreiches Social Media Marketing Michael Ceyp / Carte broșată
common.buy 431 lei

Social Marketing Casebook brings together for the first time a dedicated collection of social marketing case studies and vignettes from around the world. Each case study is explored from the scoping and research stage right through to evaluation, providing the reader with a complete overview of the most important building blocks in social marketing and how these can be applied to the real world, including: - Insights from the key people involved in social marketing and the identification of the common themes associated with successful social marketing strategies. - An international range of cases from the health, environmental and civic sectors, from national and governmental programmes to local, small-budget interventions; - Comprehensive coverage of the whole process, from strategy, and implementation, through to the challenges and lessons learned; and - Academic exercises, discussion questions and references to reinforce student learning. This book demystifies social marketing for undergraduate and postgraduate marketing and health studies students, as well as practitioners in government, public institutions, NGOs and private organisations looking to develop more effective social change programmes.

Informații despre carte

Titlu complet Social Marketing Casebook
Autor Jeff French
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2011
Număr pagini 280
EAN 9780857025449
ISBN 0857025449
Codul Libristo 04413135
Greutatea 474
Dimensiuni 172 x 241 x 17
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo