Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Social Marketing to Protect the Environment

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Social Marketing to Protect the Environment Doug McKenzie-Mohr
Codul Libristo: 04377171
Editura SAGE Publications Inc, iulie 2011
Social marketing takes key marketing principles and applies them to campaigns and efforts to influen... Descrierea completă
? points 279 b
561 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Cracking the Coding Interview Gayle Laakmann McDowell / Carte broșată
common.buy 188 lei
top
Monster: The Perfect Edition, Vol. 1 Naoki Urasawa / Carte broșată
common.buy 93 lei
top
A Good Girl's Guide to Murder Holly Jackson / Carte broșată
common.buy 55 lei
top
Mythos Stephen Fry / Carte broșată
common.buy 39 lei
top
The Egyptian Book of the Dead: Deluxe Slipcase Edition Arcturus Publishing / Copertă tare
common.buy 91 lei
top
Twisted Games Ana Huang / Carte broșată
common.buy 118 lei
Life is Strange 1-3 Boxed Set Claudia Leonardi / Carte broșată
common.buy 224 lei
Hundertwasser Friedensreich Hundertwasser / Copertă tare
common.buy 99 lei
Thomas Schaller, Architect of Light Thomas Schaller / Copertă tare
common.buy 255 lei
The Last True Poets of the Sea / Carte broșată
common.buy 53 lei
Immortal Hulk Omnibus Volume 2 Al Ewing / Carte broșată
common.buy 116 lei
Orpheus Girl / Carte broșată
common.buy 53 lei

Social marketing takes key marketing principles and applies them to campaigns and efforts to influence social action. In Social Marketing to Protect the Environment, the focus turns to the environment, and how social marketing can be successful to change environmental behaviour. The text begins with a definition of the Social Marketing Model and includes a discussion of various tools that can be used to develop social marketing strategies. It then moves into sections on Residential-Related Behaviours and Commercial-Related Behaviours. These sections follow a consistent format and: - Describe a variety of environmental issues - Give examples of the numerous changes in behaviours and/or practices that would contribute to reducing the problem - Provide mini-cases that illustrate the successful use of social marketing principles along with tools to influence this behaviour in similar situations - Review what worked and what could have been improved. A final section provides future directions and recommendations.

Informații despre carte

Titlu complet Social Marketing to Protect the Environment
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2011
Număr pagini 256
EAN 9781412991292
ISBN 1412991293
Codul Libristo 04377171
Greutatea 464
Dimensiuni 179 x 252 x 14
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo