Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Principles and Practice of Social Marketing

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Principles and Practice of Social Marketing Rob Donovan
Codul Libristo: 04091045
Editura Cambridge University Press, octombrie 2010
This fully updated edition combines the latest research with real-life examples of social marketing... Descrierea completă
? points 235 b
464 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Murder of Christina Collins Colin Dexter / Carte broșată
common.buy 54 lei
101 Most Influential People Who Never Lived Dan Karlan / Carte broșată
common.buy 64 lei
Social Marketing Casebook Jeff French / Carte broșată
common.buy 201 lei
Oxford Studies in Philosophy of Religion Jonathan L. Kvanvig / Copertă tare
common.buy 500 lei
Studying for Your Midwifery Degree Hilary Walker / Carte broșată
common.buy 137 lei
Social Marketing Lynne Eagle / Carte broșată
common.buy 573 lei
Subjective Theory of Organism James A. Diefenbeck / Copertă tare
common.buy 568 lei
Cloth in West African History Colleen E. Kriger / Copertă tare
common.buy 883 lei

This fully updated edition combines the latest research with real-life examples of social marketing campaigns the world over to help you learn how to apply the principles and methods of marketing to a broad range of social issues. The international case studies and applications show how social marketing campaigns are being used across the world to influence changes in behaviour, and reveal how those campaigns may differ according to their cultural context and subject matter. Every chapter is fully illustrated with real-life examples, including campaigns that deal with racism, the environment and mental health. The book also shows how social marketing influences governments, corporations and NGOs, as well as individual behaviour. The author team combine research and teaching knowledge with hands-on experience of developing and implementing public health, social welfare and injury prevention campaigns to give you the theory and practice of social marketing.

Informații despre carte

Titlu complet Principles and Practice of Social Marketing
Autor Rob Donovan
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2010
Număr pagini 526
EAN 9780521167376
ISBN 052116737X
Codul Libristo 04091045
Greutatea 1020
Dimensiuni 189 x 243 x 26
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo