Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Sensory Marketing Bertil Hulten
Codul Libristo: 04555411
Editura Palgrave Macmillan, mai 2009
The book covers the ongoing shift from mass-marketing and micro-marketing to sensory marketing in te... Descrierea completă
? points 204 b
405 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
How Emotions Are Made Lisa Feldman Barrett / Carte broșată
common.buy 61 lei
top
Color Psychology: Profit From The Psychology of Color Richard G. Lewis / Carte broșată
common.buy 43 lei
top
Drummer's Bible Mick Berry / Carte broșată
common.buy 156 lei
Design for Motion SHAW / Carte broșată
common.buy 337 lei
Brand by Hand Jon Contino / Copertă tare
common.buy 171 lei
Building Strong Brands David Aaker / Carte broșată
common.buy 61 lei
Marketing Management, Global Edition Philip Kotler / Carte broșată
common.buy 437 lei
Aromaterapia Barbara Jakimowicz-Klein / Carte broșată
common.buy 29 lei
KUROKO NO BASKET 01 Tadatoshi Fujimaki / Carte broșată
common.buy 45 lei
reduceri
Brainfluence ROGER DOOLE / Carte broșată
common.buy 83 lei
Sensory Marketing / Carte broșată
common.buy 329 lei
curând
Dynamic Branding / Carte broșată
common.buy 200 lei
Psychology of Advertising Bob M (Professor of Consumer Behavior in the Department of Marketing at the University of Groningen in the Netherlands) Fennis / Carte broșată
common.buy 298 lei

The book covers the ongoing shift from mass-marketing and micro-marketing to sensory marketing in terms of the increased individualization in the contemporary society. It shows the importance in reaching the individuals' five senses at a deeper level than traditional marketing theories do.

Informații despre carte

Titlu complet Sensory Marketing
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2009
Număr pagini 183
EAN 9780230576575
ISBN 0230576575
Codul Libristo 04555411
Greutatea 432
Dimensiuni 167 x 242 x 17
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo