Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Sensory Marketing

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Sensory Marketing
Codul Libristo: 04254399
Editura Taylor & Francis Ltd, decembrie 2009
"What is sensory marketing and why is it interesting and also important? Krishna defines it as "mark... Descrierea completă
? points 166 b
327 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Bleach, Vol. 74 Tite Kubo / Carte broșată
common.buy 47 lei
top
Useless Magic Florence Welch / Carte broșată
common.buy 99 lei
top
Tiffany's Table Manners for Teenagers Joe Eula / Copertă tare
common.buy 86 lei
Gantz Omnibus Volume 6 Horaya Oku / Carte broșată
common.buy 115 lei
In Praise Of Love Alain Badiou / Carte broșată
common.buy 56 lei
Grand Prix Bugatti H G Conway / Copertă tare
common.buy 312 lei
Ripe Figs Yasmin Khan / Copertă tare
common.buy 138 lei
Grace-Filled Parenting (Pack of 25) Paul David Tripp / Carte broșată
common.buy 34 lei
reduceri
World War Cthulhu SOE Handbook Cubicle 7 / Copertă tare
common.buy 100 lei
reduceri
Sensory Processing Disorder / Carte broșată
common.buy 49 lei
reduceri
Sensory Processing Disorder / Carte broșată
common.buy 55 lei
reduceri
Scent Marketing Patrick Leimgruber / Carte broșată
common.buy 207 lei
curând
Economics of Music Peter Tschmuck / Carte broșată
common.buy 134 lei
X-men: Grand Design - Second Genesis Ed Piskor / Carte broșată
common.buy 165 lei
Oishinbo 5 Tetsu Kariya / Carte broșată
common.buy 63 lei

"What is sensory marketing and why is it interesting and also important? Krishna defines it as "marketing that engages the consumers senses and affects their behaviors." In this edited book, the authors discuss how sensory aspects of products, i.e., the touch, taste, smell, sound, and look of the products, affect our emotions, memories, perceptions, preferences, choices, and consumption of these products. We see how creating new sensations or merely emphasizing or bringing attention to existing sensations can increase a product s or service s appeal. The book provides an overview of sensory marketing research that has taken place thus far. It should facilitate sensory marketing by practitioners and also can be used for research or in academic classrooms."--BOOK JACKET.

Informații despre carte

Titlu complet Sensory Marketing
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2009
Număr pagini 426
EAN 9781841698892
ISBN 184169889X
Codul Libristo 04254399
Greutatea 658
Dimensiuni 154 x 228 x 21
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo