Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Marketing Management, Global Edition

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Marketing Management, Global Edition Philip Kotler
Codul Libristo: 09238306
Editura PEARSON Education Limited, aprilie 2015
For Principles of Marketing courses that require a comprehensive text Help students learn how to cr... Descrierea completă
? points 220 b
456 lei -5 %
433 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Clienții au cumpărat de asemenea


Marketing management Philip Kotler; Kevin Lane Keller / Copertă tare
common.buy 395 lei

For Principles of Marketing courses that require a comprehensive text Help students learn how to create customer value and engagement In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it's more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing helps students master today's key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. To help students understand how to create value and build customer relationships, Kotler and Armstrong present fundamental marketing information within an innovative customer-value framework. Thoroughly revised to reflect the major trends impacting contemporary marketing, this edition is packed with stories illustrating how companies use new digital technologies to maximize customer engagement and shape brand conversations, experiences, and communities. MyMarketingLab not included. Students, if MyMarketingLab is a recommended/mandatory component of the course, please ask your instructor for the correct ISBN and course ID. MyMarketingLab should only be purchased when required by an instructor. Instructors, contact your Pearson representative for more information. MyMarketingLab is an online homework, tutorial, and assessment product designed to personalize learning and improve results. With a wide range of interactive, engaging, and assignable activities, students are encouraged to actively learn and retain tough course concepts.

Informații despre carte

Titlu complet Marketing Management, Global Edition
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2015
Număr pagini 832
EAN 9781292092621
ISBN 1292092629
Codul Libristo 09238306
Greutatea 1780
Dimensiuni 217 x 276 x 27
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
The Laws of Human Nature Robert Greene / Carte broșată
common.buy 70 lei
top
Chainsaw Man, Vol. 1 Tatsuki Fujimoto / Carte broșată
common.buy 47 lei
top
Halo: The Fall of Reach: Volume 1 Eric Nylund / Carte broșată
common.buy 89 lei
top
Marketing 5.0 - Technology for Humanity Philip Kotler / Copertă tare
common.buy 129 lei
top
Spare Prince Harry / Copertă tare
common.buy 35 lei
top
Marketing 4.0 Philip Kotler / Copertă tare
common.buy 120 lei
Business Benchmark Pre-intermediate Norman Whitby / Carte broșată
common.buy 124 lei
Principles of Marketing, Global Edition Philip T. Kotler / Carte broșată
common.buy 451 lei
Marketing Management, Global Edition Philip Kotler / Carte broșată
common.buy 419 lei
Blueprint Robert Plomin / Carte broșată
common.buy 60 lei
Digital Transformation Playbook David L. Rogers / Copertă tare
common.buy 137 lei
Principles of Marketing, Global Edition Gary Armstrong / Carte broșată
common.buy 451 lei
Marketing Management Phil T. Kotler / Copertă tare
common.buy 465 lei
Fundamentals of Management Ricky Griffin / Carte broșată
common.buy 553 lei

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo