Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Procedural Content Generation in Games

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Procedural Content Generation in Games NOOR SHAKER
Codul Libristo: 19784858
This book presents the most up-to-date coverage of procedural content generation (PCG) for games, sp... Descrierea completă
? points 161 b
324 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Game Engine Architecture, Third Edition Jason Gregory / Copertă tare
common.buy 501 lei
top
Edda Snorri Sturluson / Carte broșată
common.buy 48 lei
top
Plant-Based Athlete Robert Cheeke / Copertă tare
common.buy 124 lei
Life Keith Richards / Carte broșată
common.buy 76 lei
Seven Spiritual Laws Of Success Deepak Chopra / Copertă tare
common.buy 76 lei
Smart but Scattered Guide to Success Peg Dawson / Carte broșată
common.buy 78 lei
Kandinsky Hajo Duchting / Copertă tare
common.buy 70 lei
Two Dark Reigns / Carte broșată
common.buy 54 lei
My Favorite Half-Night Stand Christina Lauren / Carte broșată
common.buy 76 lei
Fall Gelb 1940 (2) Doug Dildy / Carte broșată
common.buy 109 lei
Iliad Homer / Copertă tare
common.buy 183 lei
Procedural Content Generation in Games Noor Shaker / Copertă tare
common.buy 410 lei
Steckverbindungen Gibts Bei Chaturbate: Satire / Comedy D Dirk L Feiler F / Carte broșată
common.buy 38 lei
Upadek Nikodema Dyzmy Leslaw Furmaga / Carte broșată
common.buy 44 lei
Pink Floyd Live Alison James / Copertă tare
common.buy 117 lei

This book presents the most up-to-date coverage of procedural content generation (PCG) for games, specifically the procedural generation of levels, landscapes, items, rules, quests, or other types of content. Each chapter explains an algorithm type or domain, including fractal methods, grammar-based methods, search-based and evolutionary methods, constraint-based methods, and narrative, terrain, and dungeon generation. The authors are active academic researchers and game developers, and the book is appropriate for undergraduate and graduate students of courses on games and creativity; game developers who want to learn new methods for content generation; and researchers in related areas of artificial intelligence and computational intelligence.

Informații despre carte

Titlu complet Procedural Content Generation in Games
Autor NOOR SHAKER
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2018
Număr pagini 237
EAN 9783319826431
ISBN 9783319826431
Codul Libristo 19784858
Greutatea 398
Dimensiuni 155 x 235 x 19
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo