Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Procedural Content Generation in Games

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Procedural Content Generation in Games Noor Shaker
Codul Libristo: 12821424
Editura Springer International Publishing AG, octombrie 2016
This book presents the most up-to-date coverage of procedural content generation (PCG) for games, sp... Descrierea completă
? points 204 b
407 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Spiderman Into the Spider-Verse Ramin Zahed / Copertă tare
common.buy 189 lei
top
I Want to Die but I Want to Eat Tteokbokki Anton Hur / Carte broșată
common.buy 52 lei
top
One Piece: Ace's Story, Vol. 1 Eiichiro Oda / Carte broșată
common.buy 48 lei
top
A New Kind of Science Stephen Wolfram / Carte broșată
common.buy 69 lei
top
Vogue Knitting: The Ultimate Quick Reference Vogue Knitting Magazine / Carte broșată
common.buy 116 lei
top
The Unicorn Project Gene Kim / Copertă tare
common.buy 141 lei
top
Life is Strange Matt Forbeck / Copertă tare
common.buy 172 lei
top
Business English Writing Marc Roche / Carte broșată
common.buy 75 lei
top
Beginning C++ Through Game Programming Michael Dawson / Carte broșată
common.buy 369 lei
top
Dear Enemy / Carte broșată
common.buy 59 lei
top
Theater of the World: The Maps That Made History Thomas Reinertsen Berg / Copertă tare
common.buy 151 lei
curând
Knights of Bretonnia ANTHONY REYNOLDS / Carte broșată
common.buy 73 lei
Incurable Case of Love, Vol. 2 Maki Enjoji / Carte broșată
common.buy 47 lei

This book presents the most up-to-date coverage of procedural content generation (PCG) for games, specifically the procedural generation of levels, landscapes, items, rules, quests, or other types of content. Each chapter explains an algorithm type or domain, including fractal methods, grammar-based methods, search-based and evolutionary methods, constraint-based methods, and narrative, terrain, and dungeon generation.??The authors are active academic researchers and game developers, and the book is appropriate for undergraduate and graduate students of courses on games and creativity; game developers who want to learn new methods for content generation; and researchers in related areas of artificial intelligence and computational intelligence.?

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo