Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

How Brands Become Icons

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte How Brands Become Icons Douglas Holt
Codul Libristo: 04233115
Editura Harvard Business Review Press, noiembrie 2004
Coca-Cola. Harley-Davidson. Nike. Budweiser. Valued by customers more for what they symbolize than f... Descrierea completă
? points 87 b top top
191 lei -10 %
172 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Clienții au cumpărat de asemenea


top
The Creative Act Rick Rubin / Copertă tare
common.buy 101 lei
top
How Brands Grow Byron Sharp / Copertă tare
common.buy 160 lei
top
Autobiography of Gucci Mane Gucci Mane / Carte broșată
common.buy 77 lei
top
Brand Gap, The Marty Neumeier / Carte broșată
common.buy 151 lei
Case Interview Secrets Victor Cheng / Carte broșată
common.buy 159 lei
Growth Hacker Marketing Ryan Holiday / Carte broșată
common.buy 50 lei
Icarus Deception Seth Godin / Carte broșată
common.buy 97 lei
Origin of Brands Laura Ries / Carte broșată
common.buy 69 lei
What Great Brands Do Denise Lee Yohn / Copertă tare
common.buy 137 lei

Coca-Cola. Harley-Davidson. Nike. Budweiser. Valued by customers more for what they symbolize than for what they do, products like these are more than brands--they are cultural icons. How do managers create brands that resonate so powerfully with consumers? Based on extensive historical analyses of some of America's most successful iconic brands, including ESPN, Mountain Dew, Volkswagen, Budweiser, and Harley-Davidson, this book presents the first systematic model to explain how brands become icons. Douglas B. Holt shows how iconic brands create "identity myths" that, through powerful symbolism, soothe collective anxieties resulting from acute social change. Holt warns that icons can't be built through conventional branding strategies, which focus on benefits, brand personalities, and emotional relationships. Instead, he calls for a deeper cultural perspective on traditional marketing themes like targeting, positioning, brand equity, and brand loyalty--and outlines a distinctive set of "cultural branding" principles that will radically alter how companies approach everything from marketing strategy to market research to hiring and training managers. Until now, Holt shows, even the most successful iconic brands have emerged more by intuition and serendipity than by design. With How Brands Become Icons, managers can leverage the principles behind some of the most successful brands of the last half-century to build their own iconic brands. Douglas B. Holt is associate professor of Marketing at Harvard Business School.

Informații despre carte

Titlu complet How Brands Become Icons
Autor Douglas Holt
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2004
Număr pagini 288
EAN 9781578517749
ISBN 1578517745
Codul Libristo 04233115
Greutatea 640
Dimensiuni 159 x 240 x 25
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Thinking, Fast and Slow Daniel Kahneman / Carte broșată
common.buy 67 lei
top
Shoe Dog Phil Knight / Carte broșată
common.buy 54 lei
top
Hooked Nir Eyal / Copertă tare
common.buy 71 lei
top
Misbehaving - The Making of Behavioral Economics Richard H. Thaler / Carte broșată
common.buy 56 lei
top
Blue Ocean Strategy, Expanded Edition W. Chan Kim / Copertă tare
common.buy 146 lei
top
Building a StoryBrand Donald Miller / Carte broșată
common.buy 71 lei
top
How Brands Grow 2 Revised Edition Jenni Romaniuk / Copertă tare
common.buy 203 lei
top reduceri
The Black Swan Nassim Nicholas Taleb / Carte broșată
common.buy 69 lei
top
Fine Art of Paper Flowers, The Tiffanie Turner / Copertă tare
common.buy 116 lei
top
Brand Flip, The Marty Neumeier / Carte broșată
common.buy 129 lei
top
HBR Guide to Data Analytics Basics for Managers (HBR Guide Series) Harvard Business Review / Carte broșată
common.buy 102 lei
Well-Designed Jon Kolko / Copertă tare
common.buy 159 lei
Building Strong Brands David Aaker / Carte broșată
common.buy 60 lei
Emotion by Design / Carte broșată
common.buy 64 lei
Nudge Cass R. Sunstein / Carte broșată
common.buy 100 lei

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo