Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Customer Experience Manual, The

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Customer Experience Manual, The Alan Pennington
Codul Libristo: 10018159
Editura PEARSON Education Limited, septembrie 2016
Customer Experience (CE) is becoming seen as a key component of business strategy, yet knowing the p... Descrierea completă
? points 52 b
126 lei -18 %
103 lei
În depozitul extern Expediem în 3-5 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Clienții au cumpărat de asemenea


Customer Experience (CE) is becoming seen as a key component of business strategy, yet knowing the practical steps of what to do can be tricky. The Customer Experience Book helps you understand where you are now, what to do, and how to improve for your business. From Customer Journey Mapping to using Big Data, this is the ultimate Customer Experience manual for businesses, whatever the size of your company. Split into two parts, you'll discover: - Why customer experience is so important in business - and how it applies to you - How to use customer experience tools in your business - step by step guides on how to use CX metrics and how to learn from them Alongside the theory and practical how-to guidance, there will be a range of examples of 'thinking differently' about everyday situations to engage the reader. Plus, with case studies from International Companies, readers will discover not only what works well but also the hard lessons they have learned. The Customer Experience Book shows you how to understand, measure and improve customer experience in your business, whatever your level.

Informații despre carte

Titlu complet Customer Experience Manual, The
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2016
Număr pagini 232
EAN 9781292148465
ISBN 9781292148465
Codul Libristo 10018159
Greutatea 362
Dimensiuni 158 x 234 x 13
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
This is Service Design Doing Adam Lawrence / Carte broșată
common.buy 211 lei
top
Digital Marketing Strategy / Carte broșată
common.buy 185 lei
top
Building a StoryBrand Donald Miller / Carte broșată
common.buy 69 lei
top
Elon Musk Ashlee Vance / Carte broșată
common.buy 54 lei
top
B2B Customer Experience Nicholas Hague / Carte broșată
common.buy 183 lei
top
Mapping Experiences / Carte broșată
common.buy 235 lei
Effortless Experience Matthew Dixon / Carte broșată
common.buy 98 lei
Customer Centricity Playbook Peter S. Fader / Carte broșată
common.buy 92 lei
Auto Brand Anders Parment / Carte broșată
common.buy 196 lei

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo