Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Customer Understanding: Three Ways to Put the "Customer" in Customer Experience (and at the Heart of Your Business)

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Customer Understanding: Three Ways to Put the "Customer" in Customer Experience (and at the Heart of Your Business) Annette Franz
Codul Libristo: 26995789
Editura Independently Published, septembrie 2019
Struggling to ensure that the customer is at the center of all your business does?This book is your...
? points 79 b
158 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Clienții au cumpărat de asemenea


top
12 Rules for Life Jordan B. Peterson / Carte broșată
common.buy 45 lei
top
Start With Why Simon Sinek / Carte broșată
common.buy 59 lei
top reduceri
Crossing the Chasm, 3rd Edition Geoffrey A. Moore / Carte broșată
common.buy 103 lei
top
Influence Robert B. Cialdini / Copertă tare
common.buy 151 lei
top
Dare to Lead Brené Brown / Carte broșată
common.buy 87 lei
top
Experience Economy, With a New Preface by the Authors B. Joseph Pine Ii / Copertă tare
common.buy 141 lei
top
Power of Habit Charles Duhigg / Carte broșată
common.buy 63 lei
top
Choice Factory Richard Shotton / Carte broșată
common.buy 87 lei
top
Hacking Growth Morgan Brown / Carte broșată
common.buy 81 lei
The Checklist Manifesto Atul Gawande / Carte broșată
common.buy 57 lei
Never Eat Alone Keith Tahl Ferrazzi Raz / Carte broșată
common.buy 64 lei
Innovator's Dilemma Clayton M Christensen / Copertă tare
common.buy 153 lei
Einstein Walter Isaacson / Carte broșată
common.buy 54 lei
Sprint Jake Knapp / Copertă tare
common.buy 122 lei
Onboarding Matters / Carte broșată
common.buy 82 lei

Struggling to ensure that the customer is at the center of all your business does?This book is your guide to putting the "customer" in customer experience.Not sure what that means? Well, for starters, too many executives believe the

Informații despre carte

Titlu complet Customer Understanding: Three Ways to Put the "Customer" in Customer Experience (and at the Heart of Your Business)
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2019
Număr pagini 220
EAN 9781686886812
ISBN 1686886810
Codul Libristo 26995789
Greutatea 299
Dimensiuni 152 x 229 x 12
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Ar putea de asemenea, să te intereseze


Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo