Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Winning At Innovation

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Winning At Innovation Fernando Trias de Bes
Codul Libristo: 05349124
Editura Palgrave Macmillan, ianuarie 2015
Innovate or Die! Companies that cannot innovate and develop new products, strategies and technologie... Descrierea completă
? points 115 b
228 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
British Amphibious Assault Ships Edward Hampshire / Carte broșată
common.buy 70 lei
top
So I'm a Spider, So What?, Vol. 4 (light novel) Okina Baba / Carte broșată
common.buy 65 lei
top
So. Many. Stickers. Workman Publishing / Carte broșată
common.buy 47 lei
top
The Intuitive Night Goddess Tarot Linzi Silverman / Cărți
common.buy 129 lei
top
Big Little Lies MORIARTY LIANE / Carte broșată
common.buy 54 lei
top
Writers & Lovers / Carte broșată
common.buy 54 lei
curând
Hokusai Manga Katsushika Hokusai / Carte broșată
common.buy 135 lei
Anglo-Saxons Marc Morris / Carte broșată
common.buy 57 lei
Coffee Jonathan Morris / Copertă tare
common.buy 76 lei
Inside Your Japanese Garden Sadao Yasumuro / Copertă tare
common.buy 111 lei
Strategy Book Max Mckeown / Carte broșată
common.buy 87 lei
Masterpieces of Fantasy Art Dian Hanson / Copertă tare
common.buy 695 lei

Innovate or Die! Companies that cannot innovate and develop new products, strategies and technologies to keep ahead in today's fast paced market will not succeed. Winning at Innovation presents a ground breaking new model for successful marketing advancement from two world-leading experts in marketing and innovation, Fernando Trias de Bes and Philip Kotler. Innovation is a responsibility normally assigned to R&D departments but this is not enough. Companies need a systematic framework so innovation can occur at any level of the organization. The A-F Model is a step-by-step process for developing a successful culture of innovation, bringing together the different individuals and groups across the organization for ideas to be created, developed and implemented. Offering flexibility, the model allows a back and forth flow of ideas and creativity to adapt to changing circumstances. Using this model, companies can learn how to make their innovation processes more effective, more sustainable, and more successful. Innovation must be a priority for organizations who want to be ready to grow and develop in post-recession economies. Trias de Bes and Kotler present a unique model for innovation for all companies that want to succeed in the global field.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo