Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Winning At Innovation

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Winning At Innovation Fernando Trias de Bes
Codul Libristo: 04411199
Editura Palgrave Macmillan, octombrie 2011
WINNER OF THE CHARTERED MANAGEMENT INSTITUTE (CMI) INNOVATION AND ENTREPRENEURSHIP AWARD AT THE CMI... Descrierea completă
? points 115 b
231 lei
În depozitul extern Expediem în 9-13 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Horimiya, Vol. 1 HERO / Carte broșată
common.buy 61 lei
top
The Simple Path to Wealth J. L. Collins / Carte broșată
common.buy 135 lei
top
Kamisama Kiss, Vol. 1 Julietta Suzuki / Carte broșată
common.buy 48 lei
Harry Potter y la cámara secreta Joanne Kathleen Rowling / Carte broșată
common.buy 69 lei
Slovanstvo a svet budúcnosti Ludevít Velislav Štúr / Carte broșată
common.buy 97 lei
Odvaha podnikat Trías de Bes Fernando / Carte broșată
common.buy 23 lei
Sexualizovaná realita pracovních vztahů Alena Křížková / binding.
common.buy 26 lei
Introduction to Zeolite Science and Practice E. M. Flanigen / Copertă tare
common.buy 370 lei
Perspectives on the Nuremberg Trial Guenael Mettraux / Copertă tare
common.buy 1.163 lei
Der Pessimismus in Vergangenheit und Gegenwart Olga Plümacher / Carte broșată
common.buy 206 lei
Floyd Grandon's Honor Amanda Minnie Douglas / Carte broșată
common.buy 191 lei
curând
Ducks Cherie Langlois / Carte broșată
common.buy 71 lei

WINNER OF THE CHARTERED MANAGEMENT INSTITUTE (CMI) INNOVATION AND ENTREPRENEURSHIP AWARD AT THE CMI BUSINESS BOOK OF THE YEAR AWARDS 2013 Innovate or Die! Companies that cannot innovate and develop new products, strategies and technologies to keep ahead in today's fastpaced market will not succeed. Winning at Innovation presents a groundbreaking new model for successful marketing advancement from two world-leading experts in marketing and innovation, Fernando Trias de Bes and Philip Kotler. Innovation is a responsibility normally assigned to R&D departments but this is not enough. Companies need a systematic framework so innovation can occur at any level of the organization. The A-F Model is a step-by-step process for developing a successful culture of innovation, bringing together the different individuals and groups across the organization for ideas to be created, developed and implemented. Offering flexibility, the model allows a back and forth flow of ideas and creativity to adapt to changing circumstances. Using this model, companies can learn how to make their innovation processes more effective, more sustainable, and more successful. Innovation must be a priority for organizations who want to be ready to grow and develop in post-recession economies. Trias de Bes and Kotler present a unique model for innovation for all companies that want to succeed in the global field.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo