Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Visual Merchandising

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Visual Merchandising Louisa Larocci
Codul Libristo: 01251711
Editura Taylor & Francis Ltd, iunie 2013
Situated at the crossroads of visual culture and consumerism, this essay collection examines visual... Descrierea completă
? points 504 b
1.001 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Show Your Work! Austin Kleon / Carte broșată
common.buy 66 lei
top
#Girlboss Sophia Amoruso / Carte broșată
common.buy 64 lei
top
ANNIE ON MY MIND Nancy Garden / Carte broșată
common.buy 54 lei
My Mad Fat Diary Rae Earl / Carte broșată
common.buy 64 lei
Geometry of Design 2nd Ed Kimberly Elam / Carte broșată
common.buy 109 lei
Visual Merchandising Tony Morgan / Carte broșată
common.buy 255 lei
Faithless Karin Slaughter / Carte broșată
common.buy 58 lei
Andy Warhol Pocket Planner Andy Warhol / Agendă
common.buy 100 lei
reduceri
Fashion Marketing 3e Mike Easey / Carte broșată
common.buy 168 lei
Rome's Economic Revolution Philip Kay / Carte broșată
common.buy 289 lei
Wrecker Clive Cussler / Carte broșată
common.buy 59 lei
Visual Merchandising Tony Morgan / Carte broșată
common.buy 272 lei
Merchandising: Theory, Principles, and Practice Grace Kunz / Carte broșată
common.buy 958 lei
Visual Merchandising / Carte broșată
common.buy 373 lei

Situated at the crossroads of visual culture and consumerism, this essay collection examines visual merchandising as both a business and an art. It seeks to challenge that scholarly ambivalence that often celebrates the spectacle but denies the agenda of consumerism. The volume considers strategies in the imaging of selling from the mid nineteenth century to the present, in terms of the visual interaction that occurs between the commodity and the consumer and between body and space. Under the categories of Promotion, Product and Place, contributors to the volume examine the strategies in the presentation of retail goods and environments that range from print advertising to product design to store display and architecture. Visual Merchandising: The Image of Selling is located directly at the nexus of business practice and cultural myth, where the spectator never loses sight of their status as buyer and the object of desire is always still a commodity.

Informații despre carte

Titlu complet Visual Merchandising
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2013
Număr pagini 272
EAN 9781409426974
ISBN 1409426971
Codul Libristo 01251711
Greutatea 722
Dimensiuni 239 x 166 x 21
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo