Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Merchandising: Theory, Principles, and Practice

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Merchandising: Theory, Principles, and Practice Grace Kunz
Codul Libristo: 01254321
Editura Bloomsbury Publishing, decembrie 2009
With full-color photographs and expanded discussion of sourcing throughout the book, the 3rd Edition... Descrierea completă
? points 475 b
956 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Building a StoryBrand Donald Miller / Carte broșată
common.buy 66 lei
top
How Brands Grow Byron Sharp / Copertă tare
common.buy 155 lei
Visual Merchandising, Third edition Tony Morgan / Carte broșată
common.buy 176 lei
Visual Merchandising Tony Morgan / Carte broșată
common.buy 258 lei
Music Marketing Mike King / Carte
common.buy 112 lei
Field Visual Merchandising Strategy Paul Russell / Carte broșată
common.buy 147 lei
Fashion Merchandising / Carte broșată
common.buy 310 lei
Marketing Book Michael Baker / Carte broșată
common.buy 561 lei
Visual Merchandising Tony Morgan / Carte broșată
common.buy 276 lei
People of the Lie Scott M. Peck / Carte broșată
common.buy 81 lei
Fashion Marketing Marianne Bickle / Carte broșată
common.buy 750 lei
This is Visual Merchandising! / Carte broșată
common.buy 161 lei
Visual Merchandising Louisa Larocci / Copertă tare
common.buy 998 lei
Visual Merchandising Karin Zaghi / Carte broșată
common.buy 430 lei

With full-color photographs and expanded discussion of sourcing throughout the book, the 3rd Edition focuses on the process of merchandising and the principles applied to the planning, development, and presentation of product lines in both the manufacturing and retailing sectors. Each chapter includes cases that illustrate how merchandising principles and theories are applied by actual businesses and the chapter learning activities promote an interactive learning environment with multiple course objectives. Students become capable of making sequential and integrated decisions to develop a complete merchandise plan and analyze the effectiveness of the plan. New to this Edition: -- Updated information throughout on the current status of textile and apparel companies, production and trade statistics, applications of technology and relevance to sourcing -- Excel applications added to mathematical learning activities -- 2-color and expanded art program -- Updated case studies include technology components -- Instructor's Guide provides chapter outlines, test questions and answers, problem sets with answers and computer applications -- Powerpoint presentation

Informații despre carte

Titlu complet Merchandising: Theory, Principles, and Practice
Autor Grace Kunz
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2009
Număr pagini 544
EAN 9781563678264
ISBN 1563678268
Codul Libristo 01254321
Greutatea 904
Dimensiuni 236 x 190 x 33
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo