Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Tourism and Leisure Experience

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Tourism and Leisure Experience Michael Morgan
Codul Libristo: 05096942
Editura Channel View Publications Ltd, septembrie 2010
People do not buy products, or even services; they purchase the total experience that the product or... Descrierea completă
? points 332 b
703 lei -4 %
668 lei
șansă 50% Şanse de a obține acest titlu Când primesc cărțile?

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


War for American Independence Samuel B. Griffith / Carte broșată
common.buy 148 lei
Samuel I and II H.Percival Smith / Copertă tare
common.buy 1.116 lei
Kings and Camels Grant C. Butler / Carte broșată
common.buy 181 lei
Romeo and Juliet Alistair McCallum / Copertă tare
common.buy 110 lei
Dad And Me In Png Lizzy Ainsworth / Carte broșată
common.buy 61 lei
Schriftspracherwerb und Lesestoerungen Paula Hesse / Carte broșată
common.buy 208 lei
Stress Counselling Albert Ellis / Carte broșată
common.buy 405 lei
Milas Ferientagebuch: Mallorca, 2 Audio-CDs Bianka Minte-König / Audio CD
common.buy 56 lei
Strukturen Des Denkens Günter Dux / Copertă tare
common.buy 382 lei
Nick J S Huntlands / Carte broșată
common.buy 68 lei

People do not buy products, or even services; they purchase the total experience that the product or service provides. Experience management is seen as the way to remain competitive in markets where globalisation and technology have turned products and services into commodities. This book draws together academic and practitioner insights into the consumer experience by combining the perspectives of the tourist consumer with that of experience managers, supported by examples from tourism, leisure, hospitality, sport and event contexts. With contributions from established and emerging international scholars, it is organised into three sections: understanding experiences, researching experiences and managing experiences. It aims to provide students, researchers and managers with a stimulating overview of the current research and managerial issues in the field and as well as a resource to guide their further reading.

Informații despre carte

Titlu complet Tourism and Leisure Experience
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2010
Număr pagini 264
EAN 9781845411497
ISBN 1845411498
Codul Libristo 05096942
Greutatea 524
Dimensiuni 162 x 234 x 20
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo