Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Tourism and Leisure Experience

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Tourism and Leisure Experience Michael Morgan
Codul Libristo: 04272818
Editura Channel View Publications Ltd, septembrie 2010
People do not buy products, or even services; they purchase the total experience that the product or... Descrierea completă
? points 122 b
247 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Exploring the Fifth Dimension Bruce Goldberg / Carte broșată
common.buy 74 lei
Portnoy's Complaint Philip Roth / Carte broșată
common.buy 52 lei
Singing the Sadness Reginald Hill / Carte broșată
common.buy 59 lei
Scrying for Beginners Donald Tyson / Carte broșată
common.buy 82 lei
Adventure Tourism Management Ralf Buckley / Carte broșată
common.buy 370 lei
Picasso and the Girl with a Ponytail Laurence Anholt / Carte broșată
common.buy 81 lei
Viva La Revolution Derry Nairn / Copertă tare
common.buy 77 lei
Dialogues of the Dead Fontenelle / Copertă tare
common.buy 194 lei
52 Ways to Wreck Your Retirement Tina Di Vito / Carte broșată
common.buy 115 lei
Benediction / Note muzicale
common.buy 20 lei
Lytefoot Phillip D Curwood / Carte broșată
common.buy 46 lei
Intergovernmental Pillars of the European Union Eileen Denza / Copertă tare
common.buy 647 lei
Global Supply Chain Wolfgang Lehmacher / Copertă tare
common.buy 496 lei
War Poets - French Various / Carte broșată
common.buy 31 lei
Enterprise Cloud James Bond / Carte broșată
common.buy 185 lei

People do not buy products, or even services; they purchase the total experience that the product or service provides. Experience management is seen as the way to remain competitive in markets where globalisation and technology have turned products and services into commodities. This book draws together academic and practitioner insights into the consumer experience by combining the perspectives of the tourist consumer with that of experience managers, supported by examples from tourism, leisure, hospitality, sport and event contexts. With contributions from established and emerging international scholars, it is organised into three sections: understanding experiences, researching experiences and managing experiences. It aims to provide students, researchers and managers with a stimulating overview of the current research and managerial issues in the field and as well as a resource to guide their further reading.

Informații despre carte

Titlu complet Tourism and Leisure Experience
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2010
Număr pagini 264
EAN 9781845411480
ISBN 184541148X
Codul Libristo 04272818
Greutatea 420
Dimensiuni 234 x 158 x 14
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo