Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Effects of Cause-related Marketing on Customers' Attitudes and Buying Behavior

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Effects of Cause-related Marketing on Customers' Attitudes and Buying Behavior Denise Steckstor
Codul Libristo: 05296068
Editura Springer Fachmedien Wiesbaden, noiembrie 2011
Firms increasingly concentrate their Corporate Social Responsibility strategies within marketing by... Descrierea completă
? points 161 b
324 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Creating Passion Brands Helen Edwards / Carte broșată
common.buy 226 lei
Join Us for English 1 Songs Audio CD Gunter Gerngross / Audio CD
common.buy 143 lei
Lost in the Forest Sue Miller / Carte broșată
common.buy 66 lei
Flash Gordon 02 Alex Raymond / Copertă tare
common.buy 158 lei
Spenser's Ovidian Poetics M. L. Stapleton / Copertă tare
common.buy 729 lei
New Science and Jesuit Science M. Feingold / Carte broșată
common.buy 983 lei
Rapid Prototyping of Digital Systems James O. Hamblen / Carte broșată
common.buy 324 lei
Twentieth Century Literary Criticism Dimauro / Copertă tare
common.buy 3.304 lei
Rechtsrisiko als Betriebsrisiko? Marc A. Zedler / Carte broșată
common.buy 477 lei
More Golden Oak Velma Suzanne Warren / Carte broșată
common.buy 131 lei
Akteur - Individuum - Subjekt Nico Lüdtke / Carte broșată
common.buy 439 lei
Ink-Stain (Tache d'encre) - Volume 2 René Bazin / Carte broșată
common.buy 130 lei

Firms increasingly concentrate their Corporate Social Responsibility strategies within marketing by implementing Cause-Related Marketing programs. Especially against the background of an increased marketing accountability, Denise Steckstor develops a comprehensive model of Cause-Related Marketing determinants and customer attitudes as well as behavior and validates it on the basis of a quasi-experimental field study. She shows that Cause-Related Marketing programs can, additionally to generating donations for the not-for-profit partner, contribute to achieving central marketing goals. Based on her findings, she provides an overview for marketing managers on how to effectively design and manage Cause-Related Marketing programs.

Informații despre carte

Titlu complet Effects of Cause-related Marketing on Customers' Attitudes and Buying Behavior
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2011
Număr pagini 176
EAN 9783834932402
ISBN 383493240X
Codul Libristo 05296068
Greutatea 258
Dimensiuni 148 x 210 x 13
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo