Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education K. P Gravemeijer
Codul Libristo: 05255991
Editura Springer-Verlag New York Inc., decembrie 2002
The almost universal rejection of the notion of symbols as `carriers of meaning' has created the nee... Descrierea completă
? points 408 b
844 lei -2 %
821 lei
În depozitul extern Expediem în 11-13 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Lost in the Forest Sue Miller / Carte broșată
common.buy 66 lei
Twenty Thousand Leagues Under the Sea Lewis Page Mercer / Carte broșată
common.buy 70 lei
Computer Aided Production Engineering Hongzan Bin / Copertă tare
common.buy 2.431 lei
Spenser's Ovidian Poetics M. L. Stapleton / Copertă tare
common.buy 729 lei
New Science and Jesuit Science M. Feingold / Carte broșată
common.buy 983 lei
Rapid Prototyping of Digital Systems James O. Hamblen / Carte broșată
common.buy 324 lei
Handbook of Nanomedicine Kewal K. Jain / Carte broșată
common.buy 697 lei
Advances in Quantitative Asset Management Christian Dunis / Copertă tare
common.buy 983 lei
Fleiten Deerns Doogt Nix Karl-Otto Detlow / Copertă tare
common.buy 197 lei
Oracle Enterprise Manager 12c Command-Line Interface Kellyn Potvin / Carte broșată
common.buy 267 lei
curând
Polemics of Imagination Peter Abbs / Carte broșată
common.buy 52 lei

The almost universal rejection of the notion of symbols as `carriers of meaning' has created the need to find an alternative for the use of models as embodiments of mathematical concepts. By taking its point of departure as a concern for the way students actually use tools and symbols, and for what these signify for them, this book explores the option of building on symbolizing, modelling and tool use as personally meaningful activities of students. This theme is approached from different angles and different perspectives. One dimension is that of setting, varying from the study of informal, spontaneous activity of students, to an explicit focus on instructional design, and goals and effects of instruction. Another dimension is the theoretical framework of the researcher, varying from constructivism, to activity theory, cognitive-psychology and instructional-design theory. This book will appeal to a wide audience, varying from researchers, instructional designers, educators, and graduate students.

Informații despre carte

Titlu complet Symbolizing, Modeling and Tool Use in Mathematics Education
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2002
Număr pagini 308
EAN 9781402010323
ISBN 140201032X
Codul Libristo 05255991
Greutatea 1027
Dimensiuni 210 x 297 x 22
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo