Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Art of Digital Marketing for Fashion and Luxury Brands

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Art of Digital Marketing for Fashion and Luxury Brands Wilson Ozuem
Codul Libristo: 39362784
Editura Springer Nature Switzerland AG, iulie 2022
This book explores omnichannel fashion and luxury retailing with a particular emphasis on the role o... Descrierea completă
? points 517 b
1.041 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Building a StoryBrand Donald Miller / Carte broșată
common.buy 66 lei
Fashion & Luxury Marketing Mona Mrad / Carte broșată
common.buy 433 lei
Luxury Fashion Branding Uche Okonkwo / Copertă tare
common.buy 497 lei
Fashion & Luxury Marketing Mona Mrad / Copertă tare
common.buy 1.300 lei
Marketing Fashion Patricia Rath / Carte broșată
common.buy 958 lei
Digital Luxury Wided Batat / Copertă tare
common.buy 942 lei

This book explores omnichannel fashion and luxury retailing with a particular emphasis on the role of computer-mediated marketing environments in determining a consumer's purchase and post-purchase trajectories.The fashion industry has evolved rapidly over the last few years with the diffusion of fast fashion and luxury democratization, not to mention the advent of ICT and the development of communication. Today, fashion companies face new challenges, such as how to manage brands and how to choose between marketplaces and digital marketspaces. While some companies focus on one channel selection, others embrace the omnichannel choice and look for a balance between the two environments. Whatever the strategy, it is essential to manage these touch-points in order to create interaction between consumers and brands, provide meaningful customer experiences, and to maximize customers' engagement.An insightful read for scholars in marketing, fashion and retail, this book investigates the triangulation between branding, marketplace, and marketspace and its impact on the organization.

Informații despre carte

Titlu complet Art of Digital Marketing for Fashion and Luxury Brands
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2022
Număr pagini 447
EAN 9783030703264
Codul Libristo 39362784
Greutatea 640
Dimensiuni 148 x 210 x 27
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo