Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Marketing Fashion

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Marketing Fashion Patricia Rath
Codul Libristo: 01220363
Editura Bloomsbury Publishing, iulie 2012
While rooted in traditional marketing principles, successful fashion marketing presents a unique set... Descrierea completă
? points 475 b
956 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
The Perks of Being a Wallflower Stephen Chbosky / Carte broșată
common.buy 48 lei
top
Luxury Strategy Jean Noel Kapferer / Copertă tare
common.buy 216 lei
top
Harry Potter and the Half-Blood Prince Joanne Kathleen Rowling / Carte broșată
common.buy 52 lei
Feel The Fear And Do It Anyway Susan Jeffers / Carte broșată
common.buy 58 lei
Fashion & Luxury Marketing Mona Mrad / Carte broșată
common.buy 432 lei
Marketing Fashion, Second edition Harriet Posner / Carte broșată
common.buy 181 lei
Marketing Fashion Harriet Posner / Carte broșată
common.buy 235 lei
Fashion Marketing Communications Gaynor Lea-Greenwood / Carte broșată
common.buy 210 lei
reduceri
Fashion Marketing 3e Mike Easey / Carte broșată
common.buy 170 lei
Fashion Merchandising / Carte broșată
common.buy 310 lei
Mastering Fashion Marketing T Jackson / Carte broșată
common.buy 240 lei
Fashion Marketing and Communication MITTERFELLNER / Carte broșată
common.buy 276 lei
Fashion Branding and Communication Byoungho Jin / Copertă tare
common.buy 410 lei
Fashion Marketing Marianne Bickle / Carte broșată
common.buy 750 lei
The Stylist Rosie Nixon / Carte broșată
common.buy 93 lei

While rooted in traditional marketing principles, successful fashion marketing presents a unique set of opportunities and challenges. Marketing Fashion: A Global Perspective is the first text to engagingly present marketing theories and practices as they specifically relate to apparel, home goods, and other design-driven products. Using a variety of contemporary examples, the text details how fashion marketers develop and apply marketing strategies that meet consumer needs at a profit. Topics covered include: consumer and organizational buying behavior, market research, market segmentation, product planning and positioning, pricing, retailer relationships, and additional classic marketing theories and practices as they relate to design. In addition, Fashion Marketing explores in depth contemporary issues such as technology, social responsibility and ethics, sustainability, and globalization, and considers effective strategies for various economic climates.

Informații despre carte

Titlu complet Marketing Fashion
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2012
Număr pagini 528
EAN 9781609010782
ISBN 1609010787
Codul Libristo 01220363
Greutatea 1396
Dimensiuni 200 x 255 x 34
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo