Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Successful Wine Marketing

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Successful Wine Marketing James Lapsley
Codul Libristo: 02723121
Editura Springer-Verlag New York Inc., martie 2013
This book reflects the work of wine marketing experts as expressed in their presentations to the ann... Descrierea completă
? points 574 b
1.141 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Kuchařka pro dceru Jana Florentýna Zatloukalová / Copertă tare
common.buy 86 lei
Karneval, Vol. 3 Touya Mikanagi / Carte broșată
common.buy 105 lei
Fatal Conceit (Paper) Hayek / Carte broșată
common.buy 85 lei
Glass of Fashion Cecil Beaton / Copertă tare
common.buy 70 lei
Management and Marketing of Wine Tourism Business Marianna Sigala / Copertă tare
common.buy 873 lei
Luxury wine marketing Peter Yeung / Copertă tare
common.buy 445 lei
Mata grająca / binding.
common.buy 105 lei
Social Impact of Wine Marketing Mojca Ramsak / Copertă tare
common.buy 519 lei
Demokratie und Gloablisierung Europa seit 1989 Andreas Wirsching / Carte broșată
common.buy 72 lei
Wines of Southern Italy LIAM CARROLL / Carte broșată
common.buy 42 lei

This book reflects the work of wine marketing experts as expressed in their presentations to the annual three-week Wine Marketing Short Course at the University of California, Davis. The course was initially organized in collaboration with the international wine management curriculum sponsored by the International Organization for Vines and Wines (OIV). We have been involved in this course since its inception a decade ago. This book is intended for students in wine marketing and management, enology, and viticulture who seek to broaden their understanding of the wine sector. It is also intended for those already working in wine market ing and management who seek new ideas and insights. Finally, this book should be of general interest to others involved directly or indirectly in the grape and wine sector. Each chapter was written from the oral presentations of the authors and reflects the spontaneity and informality of the classroom environment. The writing may lack the "gravitas" of academic material, but it accurately presents the thinking and conclusions of those who make a living by mar keting wine. There is some duplication that serves to emphasize important points, and there are several case studies explaining real-life experiences in the industry. Legal requirements and commercial practices cited by authors may differ between regions and among institutions familiar to readers. However, the underlying principles guiding marketing strategies can be applied in different situations, for example, where supermarket wine sales may be restricted or direct sales prohibited.

Informații despre carte

Titlu complet Successful Wine Marketing
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2013
Număr pagini 308
EAN 9781475766318
ISBN 1475766319
Codul Libristo 02723121
Greutatea 506
Dimensiuni 233 x 157 x 22
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo