Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Management and Marketing of Wine Tourism Business

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Management and Marketing of Wine Tourism Business Marianna Sigala
Codul Libristo: 18835997
Editura Springer International Publishing AG, septembrie 2018
This book links research in wine tourism and wine destination management, offering international and... Descrierea completă
? points 419 b
843 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 4 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Wine Chemistry and Biochemistry M. Victoria Moreno-Arribas / Carte broșată
common.buy 1.725 lei
ISE Marketing Management Greg Marshall / Carte broșată
common.buy 380 lei
Marketing Research Dan Nunan / Carte broșată
common.buy 491 lei
Marketing Research, Global Edition Alvin C. Burns / Carte broșată
common.buy 376 lei
Wine Chemistry and Biochemistry M. Victoria Moreno-Arribas / Copertă tare
common.buy 1.725 lei
Successful Wine Marketing James Lapsley / Carte broșată
common.buy 1.153 lei
Marketing Management Rohit Bansal / Carte broșată
common.buy 426 lei
Marketing Research Al Marshall / Copertă tare
common.buy 540 lei
Marketing Research Methods Esteban-Bravo Mercedes Esteban-Bravo / Carte broșată
common.buy 426 lei
Natural Wine Isabellle Legeron / Adobe ePub
common.buy 128 lei
Social Impact of Wine Marketing Mojca Ramsak / Copertă tare
common.buy 524 lei

This book links research in wine tourism and wine destination management, offering international and multidisciplinary perspectives. Addressing the evolving nature of the wine industry, the book brings in new research streams and technology advances such as, online social media, customer empowerment and engagement, co-creation, communities involvement on destination management and marketing, social / responsible marketing and wine consumption. Each section opens with a theoretical introductory section written by the editors, followed by case studies that illustrate the practice and industry implications of theory. Researchers will find in this book a holistic analysis of research relating to all the stakeholders related to wine tourism.

Informații despre carte

Titlu complet Management and Marketing of Wine Tourism Business
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2018
Număr pagini 388
EAN 9783319754611
ISBN 3319754610
Codul Libristo 18835997
Greutatea 646
Dimensiuni 219 x 158 x 23
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo