Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Strategic Customer Management

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Strategic Customer Management Adrian Payne
Codul Libristo: 01261062
Editura Cambridge University Press, martie 2013
Relationship marketing and customer relationship management (CRM) can be jointly utilised to provide... Descrierea completă
? points 223 b
451 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Svědectví Margaret Atwood / Copertă tare
common.buy 79 lei
Vaříme zdravě, chutně a hospodárně Joza Břízová / Copertă tare
common.buy 96 lei
reduceri
Jóga pro váš mozek Cvičení Zentangle kresbou Sandy Bartholomew / Carte broșată
common.buy 27 lei
Perioperační péče Michaela Schneiderová / Carte broșată
common.buy 81 lei
Carpe Corpus Rachel Caine / Carte broșată
common.buy 37 lei
Roman Jakobson Stephen Rudy / Copertă tare
common.buy 928 lei
English Pocket Thesaurus Collins Dictionaries / Carte broșată
common.buy 54 lei
Focused Retrieval and Evaluation Shlomo Geva / Carte broșată
common.buy 326 lei
Advanced Composites I.K. Partridge / Copertă tare
common.buy 1.622 lei
Crossing the Bay of Bengal Sunil S Amrith / Copertă tare
common.buy 202 lei
Sunday Is Not Enough Joel Mark Flugstad / Carte broșată
common.buy 88 lei
Small Bites Anabelle Zinser / Carte broșată
common.buy 83 lei
Contagious Representation Frank Thames / Carte broșată
common.buy 177 lei

Relationship marketing and customer relationship management (CRM) can be jointly utilised to provide a clear roadmap to excellence in customer management: this is the first textbook to demonstrate how it can be done. Written by two acclaimed experts in the field, it shows how an holistic approach to managing relationships with customers and other key stakeholders leads to increased shareholder value. Taking a practical, step-by-step approach, the authors explain the principles of relationship marketing, apply them to the development of a CRM strategy and discuss key implementation issues. Its up-to-date coverage includes the latest developments in digital marketing and the use of social media. Topical examples and case studies from around the world connect theory with global practice, making this an ideal text for both students and practitioners keen to keep abreast of changes in this fast-moving field.

Informații despre carte

Titlu complet Strategic Customer Management
Autor Adrian Payne
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2013
Număr pagini 542
EAN 9781107649224
ISBN 1107649226
Codul Libristo 01261062
Greutatea 1170
Dimensiuni 189 x 246 x 25
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo