Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Stakeholder Theory Maria Bonnafous-Boucher
Codul Libristo: 13513484
Editura Springer International Publishing AG, noiembrie 2016
This book provides an academic introduction to, and presentation and defence of stakeholder theory a... Descrierea completă
? points 175 b
353 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Best of Sherlock Holmes David Davies / Carte broșată
common.buy 23 lei
Cambridge Handbook of Stakeholder Theory Jeffrey S. Harrison / Carte broșată
common.buy 237 lei
Suits David Kaldor / DVD
common.buy 113 lei
Annapurna Arlene Blum / Carte broșată
common.buy 90 lei
Stakeholder Theory R. Edward FreemanJeffrey S. HarrisonAndrew C. WicksBidhan L. Parmar / Copertă tare
common.buy 795 lei
Corporate Social Responsibility / Carte broșată
common.buy 437 lei
Suits Gabriel Macht / DVD
common.buy 113 lei
La Composta de Francisco Bonnie Bright / Carte broșată
common.buy 79 lei
Common Grounds Lee Warren / Carte broșată
common.buy 58 lei
Uygarligin Dogusu Richard G. Klein / Carte broșată
common.buy 62 lei
Constitution of the State of Kansas. Kansas Constitutional Convention (1859) / Carte broșată
common.buy 73 lei
ManHeart Boston Lee / Carte broșată
common.buy 78 lei

This book provides an academic introduction to, and presentation and defence of stakeholder theory as a model for the strategic management of businesses and corporations, as well as of public organizations and institutions. The concept of the stakeholder is generally applied to parties that affect or are affected by the activities of private or public organizations. Distinct from shareholders, stakeholders are those individuals, entities or communities that have a connection with the activities of a corporation, a firm or an organization. The notion of the stakeholder is intimately linked to a conception of the business firm as an entity founded on negotiated governance, in which the maximization of value for the shareholder is not the ultimate criterion. In this model, issues and interests that are not directly associated with shareholders and investors, but which go beyond capital to encompass the concerns of civil society, are considered to be of central importance. This book provides a broad overview of stakeholder theory, presenting it as an ethical approach to strategic management that is both pragmatic and applicable to developing democratic practices within corporations, while at the same time suggesting ways in which elements of a social contract can be elaborated within the context of globalization.§§

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo