Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Carte Stakeholder Theory R. Edward FreemanJeffrey S. HarrisonAndrew C. WicksBidhan L. Parmar
Codul Libristo: 02025304
Editura Cambridge University Press, aprilie 2010
In 1984, R. Edward Freeman published his landmark book, Strategic Management: A Stakeholder Approach... Descrierea completă
? points 395 b
797 lei
În depozitul extern Expediem în 15-20 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Guerilla Marketing Jay Conrad Levinson / Carte broșată
common.buy 72 lei
Influencer Marketing Nick Hayes / Carte broșată
common.buy 353 lei
Zodpovedná spoločnosť David Sulík / Carte broșată
common.buy 37 lei
Just One Evil Act Elizabeth George / Carte broșată
common.buy 54 lei
Strategic Management R. Edward Freeman / Carte broșată
common.buy 271 lei
Stakeholder Theory R Edward Freeman / Carte broșată
common.buy 321 lei
Cambridge Handbook of Stakeholder Theory Jeffrey S. Harrison / Carte broșată
common.buy 237 lei
Corporate Social Responsibility / Carte broșată
common.buy 396 lei
Stakeholder Theory Maria Bonnafous-Boucher / Carte broșată
common.buy 354 lei
Stakeholder Engagement Amy Baugh / Copertă tare
common.buy 826 lei
Professional Development Guide - Air Force Pamphlet 36-2241 DEPARTMEN AIR FORCE / Carte broșată
common.buy 219 lei

In 1984, R. Edward Freeman published his landmark book, Strategic Management: A Stakeholder Approach, a work that set the agenda for what we now call stakeholder theory. In the intervening years, the literature on stakeholder theory has become vast and diverse. This book examines this body of research and assesses its relevance for our understanding of modern business. Beginning with a discussion of the origins and development of stakeholder theory, it shows how this corpus of theory has influenced a variety of different fields, including strategic management, finance, accounting, management, marketing, law, health care, public policy, and environment. It also features in-depth discussions of two important areas that stakeholder theory has helped to shape and define: business ethics and corporate social responsibility. The book concludes by arguing that we should re-frame capitalism in the terms of stakeholder theory so that we come to see business as creating value for stakeholders.

Informații despre carte

Titlu complet Stakeholder Theory
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2010
Număr pagini 362
EAN 9780521190817
ISBN 0521190819
Codul Libristo 02025304
Greutatea 846
Dimensiuni 185 x 255 x 27
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo