Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Social Media Strategic Influence in Choice of Tourism Destination

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Social Media Strategic Influence in Choice of Tourism Destination Dewa Putu Oka Prasiasa
Codul Libristo: 19818837
Editura Lambert Academic Publishing, iunie 2018
The selection of tourism destination as getaways is influenced by factors that are complex as a resu... Descrierea completă
? points 106 b
213 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Product Management Essentials Aswin Pranam / Carte broșată
common.buy 350 lei
Consumer Behaviour in Tourism Susan Horner / Carte broșată
common.buy 360 lei
Social Media Marketing in Tourism and Hospitality Roberta Minazzi / Carte broșată
common.buy 748 lei
Digital Activism in the Social Media Era Bruce Mutsvairo / Copertă tare
common.buy 748 lei
LIVY, BOOK XXIV, TR. BY T.J. ARNOLD TITUS LIVIUS / Carte broșată
common.buy 92 lei
Honourable Calling Allan Blakeney / Copertă tare
common.buy 287 lei
Introduction to Intercultural Communication Fred E Jandt / Carte broșată
common.buy 489 lei

The selection of tourism destination as getaways is influenced by factors that are complex as a result of different characteristics of tourism destinations. The difference in characteristics of tourism destinations affect travelers utilizing social media (internet, website, facebook, and twitter) to find information as considerations in selection of tourism destinations. To realize these goals, a tourism destinations need to plan, implement and control the utilization of the network information technology integrated with participation of the public, the perpetrators of tourism, and the Government in order to improve quality of service, management and promotion of tourism destination to improve the number and quality of tourist visits. The use of social media in selection of tourism destination related to the culture of local communities in receiving technology and behaviour of tourists. Thus, the technology does not only affect technoware (hardware), infoware (documents/information contained therein), and orgaware (Institute for applied technology places), but also against influential humanware (human involved) i.e. tourists and local people in tourism destination.

Informații despre carte

Titlu complet Social Media Strategic Influence in Choice of Tourism Destination
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2018
Număr pagini 56
EAN 9786139851027
Codul Libristo 19818837
Greutatea 95
Dimensiuni 152 x 229 x 3
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo