Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Sensory Marketing

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Sensory Marketing
Codul Libristo: 06594332
Editura Taylor & Francis Ltd, decembrie 2009
What is sensory marketing and why is it interesting and also important? This book discusses how sens... Descrierea completă
? points 583 b
1.171 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


British Lower Palaeolithic John McNabb / Carte broșată
common.buy 339 lei
Geometries of Visual Space Mark Wagner / Carte broșată
common.buy 386 lei
Readings and Writings Peter Wollen / Carte broșată
common.buy 166 lei
TRAVELIN' MAN Across the Sahara and Beyond Dennis D Feeheley / Carte broșată
common.buy 103 lei
Photoshop Brushes and Creative Tools Alan Weller / Carte broșată
common.buy 120 lei

What is sensory marketing and why is it interesting and also important? This book discusses how sensory aspects of products; that is, the touch, taste, smell, sound, and look of the products, affect our emotions, memories, perceptions, preferences, choices, and consumption of these products. It provides an overview of sensory marketing research.

Informații despre carte

Titlu complet Sensory Marketing
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2009
Număr pagini 422
EAN 9781841697536
ISBN 9781841697536
Codul Libristo 06594332
Greutatea 704
Dimensiuni 157 x 235 x 29
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo