Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Principles and Practice of Social Marketing

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Principles and Practice of Social Marketing Rob DonovanNadine Henley
Codul Libristo: 02025399
Editura Cambridge University Press, octombrie 2010
This fully updated edition combines the latest research with real-life examples of social marketing... Descrierea completă
? points 282 b
667 lei -15 %
567 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Pictures of Czech Postmodernism Jiří Přibáň / Foaie
common.buy 58 lei
Applied Construction Grammar Sabine de Knop / Copertă tare
common.buy 1.063 lei
Theoretical Physics Fin de Siecle Andrzej Borowiec / Copertă tare
common.buy 638 lei
Aus meinem Leben; Dichtung und Wahrheit Klaus-Detlef Müller / Copertă tare
common.buy 439 lei
Herring on the Nile L C Tyler / Carte broșată
common.buy 70 lei
Time: A Philosophical Analysis T. Chapman / Carte broșată
common.buy 638 lei
Humoral Immunity in Neurological Diseases D. Karcher / Carte broșată
common.buy 324 lei
East Asian Trade after the Uruguay Round David Robertson / Copertă tare
common.buy 732 lei
Kants Theorie der Erfahrung Hermann Cohen / Carte broșată
common.buy 399 lei

This fully updated edition combines the latest research with real-life examples of social marketing campaigns the world over to help you learn how to apply the principles and methods of marketing to a broad range of social issues. The international case studies and applications show how social marketing campaigns are being used across the world to influence changes in behaviour, and reveal how those campaigns may differ according to their cultural context and subject matter. Every chapter is fully illustrated with real-life examples, including campaigns that deal with racism, the environment and mental health. The book also shows how social marketing influences governments, corporations and NGOs, as well as individual behaviour. The author team combine research and teaching knowledge with hands-on experience of developing and implementing public health, social welfare and injury prevention campaigns to give you the theory and practice of social marketing.

Informații despre carte

Titlu complet Principles and Practice of Social Marketing
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2010
Număr pagini 524
EAN 9780521194501
ISBN 0521194504
Codul Libristo 02025399
Greutatea 1224
Dimensiuni 191 x 249 x 36
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo