Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Neuromarketing

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Neuromarketing Robert Schønthal Preuss
Codul Libristo: 07049109
Editura Lambert Academic Publishing, iulie 2010
This book constitutes an exploratory report that examines the current practices, literature, discuss... Descrierea completă
? points 141 b
279 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
How Emotions Are Made Lisa Feldman Barrett / Carte broșată
common.buy 60 lei
top
Behave Robert M. Sapolsky / Carte broșată
common.buy 62 lei
top
Gilded Reverie Lenormand Ciro Marchetti / Cărți
common.buy 115 lei
top
Analyzing Neural Time Series Data Mike X Cohen / Copertă tare
common.buy 431 lei
Digital Neuromarketing Sam Page / Carte broșată
common.buy 125 lei
Predictably Irrational Dan Ariely / Carte broșată
common.buy 64 lei
Introduction to the Event-Related Potential Technique Steven J. Luck / Carte broșată
common.buy 327 lei
Neuromarketing Leon Zurawicki / Copertă tare
common.buy 896 lei
Neuromarketing Patrick Renvoise / Carte broșată
common.buy 136 lei
Neuromarketing in Action Anne Sophie Bayle Tourtoulou / Carte broșată
common.buy 196 lei
Neuromarketing Leon Zurawicki / Carte broșată
common.buy 1.172 lei
Consumer Neuroscience Cerf / Copertă tare
common.buy 463 lei

This book constitutes an exploratory report that examines the current practices, literature, discussions and opinions on the use of neuromarketing. Specifically, it tests the hypothesis that neuromarketing is a valid marketing tool that can help marketers optimize their marketing efforts and the return on their marketing investments. To do so, the book answers three research questions: (1) Is neuromarketing a valid marketing tool? , (2) Where is it optimal to deploy neuromarketing? and, (3) How can neuromarketing be deployed? . The result is an exploratory and theoretically grounded book on neuromarketing that can help aid marketing managers, marketers, and individuals, in their continuing quest to unlock the mysteries behind consumer decision-making and purchasing behaviors.

Informații despre carte

Titlu complet Neuromarketing
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2010
Număr pagini 160
EAN 9783838388304
Codul Libristo 07049109
Greutatea 245
Dimensiuni 152 x 229 x 9
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo