Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Neuromarketing in Action

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Neuromarketing in Action Anne Sophie Bayle Tourtoulou
Codul Libristo: 02083219
Editura Kogan Page Ltd, decembrie 2013
Providing a focused and in-depth examination of the field of marketing research that studies consume... Descrierea completă
? points 99 b
196 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Clienții au cumpărat de asemenea


Neuromarketing For Dummies Stephen Genco / Carte broșată
common.buy 95 lei
Linear Programming with MATLAB Michael C Ferris / Carte broșată
common.buy 363 lei

Providing a focused and in-depth examination of the field of marketing research that studies consumers' sensorimotor, cognitive and affective responses to marketing stimuli, Neuromarketing in Action is the first book to show both the scientific frameworks and the practical applications of this increasingly popular marketing tool. Through 18 chapters, referencing many global brands such as Aston Martin, Chanel, Lacoste, Amazon, Nike, Carrefour and Dunhill, the authors showcase the latest thinking on brain function and intelligence, and the subconscious influences on consumer behaviour. The book then examines the ways in which marketing efficiency can be improved through the satisfaction of the customer's senses, emotions, memory and conscience and looks at the impact on current marketing activities (selling methods, sensory marketing, product modification) and future strategies (value innovation, sensory brands, increased interaction with social networks and permission marketing). Neuromarketing in Action provides both a practical review of current thinking and a detailed review of future developments, showing how the latest marketing techniques can be validated and legitimized through the prism of the consumer brain.

Informații despre carte

Titlu complet Neuromarketing in Action
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2013
Număr pagini 280
EAN 9780749469276
ISBN 0749469277
Codul Libristo 02083219
Editura Kogan Page Ltd
Greutatea 426
Dimensiuni 167 x 232 x 16
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Thinking, Fast and Slow Daniel Kahneman / Carte broșată
common.buy 92 lei
top
Buyology Martin Lindstrom / Carte broșată
common.buy 74 lei
top
Five Minutes in the Morning Aster / Carte broșată
common.buy 67 lei
top
A Bear Called Paddington Michael Bond / Carte broșată
common.buy 40 lei
top
22 Immutable Laws Of Marketing Al Ries / Carte broșată
common.buy 58 lei
top
Karate-do: My Way Of Life Gichin Funakoshi / Carte broșată
common.buy 47 lei
top
Leading Brain Friederike Fabritius / Carte broșată
common.buy 80 lei
top
After the Ice Steven Mithen / Carte broșată
common.buy 98 lei
top
Dictionary of Psychology Andrew M. Colman / Carte broșată
common.buy 81 lei
Principles of Marketing, Global Edition Philip T. Kotler / Carte broșată
common.buy 453 lei
Digital Neuromarketing Sam Page / Carte broșată
common.buy 125 lei
K-Punk Mark Fisher / Carte broșată
common.buy 129 lei
Neuromarketing Leon Zurawicki / Copertă tare
common.buy 896 lei
Neuromarketing Patrick Renvoise / Carte broșată
common.buy 136 lei

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo