Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Neuromarketing in Action

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Neuromarketing in Action Michel Badoc
Codul Libristo: 09164481
Editura Kogan Page Ltd, ianuarie 2015
Neuromarketing in Action provides an in-depth review of how the brain functions and the ways in whic... Descrierea completă
? points 317 b
639 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
The World for Sale Javier Blas / Carte broșată
common.buy 60 lei
top
The Mortal Instruments 1: City of Bones Cassandra Clare / Copertă tare
common.buy 97 lei
top
Sasaki and Miyano, Vol. 4 Syou Harusono / Carte broșată
common.buy 61 lei
Digital Neuromarketing Sam Page / Carte broșată
common.buy 130 lei
Neuromarketing Leon Zurawicki / Copertă tare
common.buy 870 lei
MUGARITZ / Carte broșată
common.buy 253 lei
APA Handbook of Consumer Psychology Tina M. Lowrey / Copertă tare
common.buy 1.239 lei
curând
Most Dangerous Book Kevin Birmingham / Carte broșată
common.buy 59 lei
Consumer Psychology Brian M. Young / Copertă tare
common.buy 640 lei

Neuromarketing in Action provides an in-depth review of how the brain functions and the ways in which it unconsciously influences consumer behaviour. It shows both the scientific frameworks and the practical applications of this increasingly popular marketing tool. Referencing many global brands such as such as Aston Martin, Hermes, Virgin, Facebook, Ralph Lauren and Fuji, the authors, whose background covers both neuroscience and marketing, showcase the latest thinking on brain function and intelligence, and on the subconscious influences on consumer behaviour. Neuromarketing in Action then examines the ways in which marketing efficiency can be improved through the satisfaction of the customer's senses, emotions, memory and conscience and looks at the impact on current marketing activities such as selling methods, sensory marketing and product modification, and on future strategies like value innovation, sensory brands, increased interaction with social networks and permission marketing.

Informații despre carte

Titlu complet Neuromarketing in Action
Autor Michel Badoc
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2015
Număr pagini 280
EAN 9780749476144
ISBN 9780749476144
Codul Libristo 09164481
Editura Kogan Page Ltd
Greutatea 580
Dimensiuni 163 x 240 x 21
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo