Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Marketing Tourism and Hospitality

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Marketing Tourism and Hospitality Richard George
Codul Libristo: 33471555
Editura Springer Nature Switzerland AG, mai 2021
This textbook explores the fundamental principles of marketing applied to tourism and hospitality bu... Descrierea completă
? points 161 b
319 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Before the Coffee Gets Cold Toshikazu Kawaguchi / Carte broșată
common.buy 42 lei
top
Luxury Strategy Jean Noel Kapferer / Copertă tare
common.buy 223 lei
top
Digital Marketing Strategy / Carte broșată
common.buy 185 lei
Tohle je marketing! Seth Godin / Carte broșată
common.buy 61 lei
Marketing Mix / Carte broșată
common.buy 71 lei
Marketing for Tourism and Hospitality FYALL / Carte broșată
common.buy 328 lei

This textbook explores the fundamental principles of marketing applied to tourism and hospitality businesses, placing special emphasis on SMEs in the international tourism industry. It includes examples from a wide range of destinations, from emerging markets to high-income countries. Taking a comprehensive approach, the book covers the whole spectrum of tourism and hospitality marketing including destination marketing, marketing research, consumer behaviour, and digital and social media marketing. Practical in focus, it gives students the tools, techniques, and underlying theory required to design and implement successful tourism marketing plans. Chapters contain in-depth case studies, including companies like Marine Dynamics Shark Tours (South Africa), Reality Tours & Travel (Mumbai, India), and Makeover Tours (Turkey). Thematic case studies include 'Halal Tourism in Southeast Asia', and 'Marketing and Branding Rwanda'. These illustrate key concepts and theory, with definitions, key summaries, and discussion questions providing further insights. This textbook is ideal for undergraduate and postgraduate students looking for a comprehensive text with a practical orientation. 

Informații despre carte

Titlu complet Marketing Tourism and Hospitality
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2021
Număr pagini 500
EAN 9783030641108
ISBN 3030641104
Codul Libristo 33471555
Greutatea 976
Dimensiuni 252 x 176 x 46
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo