Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Fashion Branding and Communication

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Fashion Branding and Communication Byoungho Jin
Codul Libristo: 14623993
Editura Palgrave Macmillan, aprilie 2017
This second volume in the Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Management series focuses on... Descrierea completă
? points 204 b
410 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
One Piece: Pirate Recipes Sanji / Copertă tare
common.buy 93 lei
top nou
The Official Stardew Valley Cookbook Ryan Novak / Copertă tare
common.buy 125 lei
top
Luxury Strategy Jean Noel Kapferer / Copertă tare
common.buy 216 lei
top
Hands on Hacking Matthew Hickey / Carte broșată
common.buy 194 lei
Hidden Facts of Fashion / Copertă tare
common.buy 101 lei
Sekret Machines: Man Tom Delonge / Copertă tare
common.buy 157 lei
Marketing Fashion, Second edition Harriet Posner / Carte broșată
common.buy 181 lei
To Defeat the Few Doug Dildy / Copertă tare
common.buy 173 lei
Fashion Jennifer Craik / Carte broșată
common.buy 325 lei
Fashion Marketing Communications Gaynor Lea-Greenwood / Carte broșată
common.buy 210 lei
Fundamentals of Fashion Management Dillon / Carte broșată
common.buy 185 lei
Programming PyTorch for Deep Learning Ian Pointer / Carte broșată
common.buy 239 lei
Fashion Marketing and Communication MITTERFELLNER / Carte broșată
common.buy 276 lei
CHURCH VESTMENTS Herbert Norris / Carte broșată
common.buy 87 lei

This second volume in the Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Management series focuses on core strategies of branding and communication of European luxury and premium brands. Brand is a critical asset many firms strive to establish, maintain, and grow. It is more so for fashion companies when consumers purchase styles, dreams and symbolic images through a brand. The volume starts with an introductory chapter that epitomizes the essence of fashion brand management with a particular emphasis on emerging branding practices, challenges and trends in the fashion industry. The subsequent five cases demonstrate how a family workshop from a small town can grow into a global luxury or premium brand within a relatively short amount of time. Scholars and practitioners in fashion, retail, branding, and international business will learn how companies can establish a strong brand identity through innovative strategies and management.

Informații despre carte

Titlu complet Fashion Branding and Communication
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2017
Număr pagini 188
EAN 9781137523426
ISBN 1137523425
Codul Libristo 14623993
Greutatea 452
Dimensiuni 218 x 155 x 19
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo