Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Market Segmentation - How to do it and How to Profit from it, revised 4e

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Market Segmentation - How to do it and How to Profit from it, revised 4e Malcolm McDonald
Codul Libristo: 02470664
Editura John Wiley & Sons Inc, octombrie 2012
"Market Segmentation: How to do it and How to Profit from it", revised and updated 4th Edition is th... Descrierea completă
? points 183 b
362 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Clienții au cumpărat de asemenea


top
Hluboká práce Cal Newport / Carte broșată
common.buy 60 lei
Decoded 2e - The Science Behind Why We Buy Phil P. Barden / Carte broșată
common.buy 102 lei
Consumer Behaviour Zubin Sethna / Carte broșată
common.buy 259 lei
Market Segmentation Analysis Leisch Friedrich Leisch / Carte broșată
common.buy 271 lei

"Market Segmentation: How to do it and How to Profit from it", revised and updated 4th Edition is the only book that spells out a totally dispassionate, systematic process for arriving at genuine, needs-based segments that can enable organizations to escape from the dreay, miserable, downward pricing spiral which results from getting market segmentation wrong. Nothing in business works unless markets are correctly defined, mapped, quantified and segmented. Why else have hundreds of billions of dollars been wasted on excellent initiatives such as TQM, BPR, Balanced Scorecards, Six Sigma, Knolwedge Management, Innovation, Relationship Marketing and, latterly, CRM? The answer, of course, is because of a structured approach to market segmentation. "Market Segmentation: How to do it and How to Profit from it", revised and updated 4th Edition provides a structured, no-nonsense approach to getting market segmentation right. It is an essential text for professionals and students based on a wealth of practical experience and packed with examples and easily used checklists.

Informații despre carte

Titlu complet Market Segmentation - How to do it and How to Profit from it, revised 4e
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2012
Număr pagini 512
EAN 9781118432679
ISBN 1118432673
Codul Libristo 02470664
Greutatea 970
Dimensiuni 187 x 243 x 31
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Copywriter's Handbook, The (4th Edition) Robert W. Bly / Carte broșată
common.buy 89 lei
top
Sorrow and Bliss Meg Mason / Carte broșată
common.buy 46 lei
top
In Vogue Alberto Oliva / Copertă tare
common.buy 311 lei
top
Blue Ocean Strategy, Expanded Edition W. Chan Kim / Copertă tare
common.buy 146 lei
David Hockney. A Chronology. 40th Ed. Hans Werner Holzwarth / Copertă tare
common.buy 118 lei
DAX Patterns Russo Marco Russo / Carte broșată
common.buy 203 lei
Gardens for the Soul Dan Duchars / Copertă tare
common.buy 135 lei
Policy-Making in the European Union Mark A. Pollack / Carte broșată
common.buy 254 lei
Neurobranding: Strategies for shaping consumer behavior Dr Peter Steidl / Carte broșată
common.buy 108 lei
Customer Loyalty Jill Griffin / Carte broșată
common.buy 102 lei
Consumer Behavior Wayne D. Hoyer / Carte broșată
common.buy 1.835 lei

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo