Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Market Research Erik Mooi
Codul Libristo: 16312256
Editura Springer Verlag, Singapore, noiembrie 2017
This book is an easily accessible and comprehensive guide which helps make sound statistical decisio... Descrierea completă
? points 373 b
789 lei -4 %
752 lei
În depozitul extern Expediem în 11-13 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Business Analysis Methodology Book Emrah Yayici / Carte broșată
common.buy 58 lei
top
ChatGPT For Dummies / Carte broșată
common.buy 90 lei
Better Brand Health / Copertă tare
common.buy 157 lei
Market Research Toolbox Edward F McQuarrie / Carte broșată
common.buy 825 lei
Marketing Metrics Neil Bendle / Carte broșată
common.buy 262 lei
Practice of Market Research Yvonne McGivern / Carte broșată
common.buy 427 lei
Marketing Research: An Applied Orientation, Global Edition Naresh K. Malhotra / Carte broșată
common.buy 510 lei
Marketing Book Michael Baker / Carte broșată
common.buy 562 lei
Statistics in Market Research Chuck Chakrapani / Carte broșată
common.buy 419 lei
Palgrave Handbook of Survey Research David L. Vannette / Copertă tare
common.buy 1.442 lei
Marketing Research, Twelfth Edition Carl McDaniel / Carte broșată
common.buy 888 lei
International Marketing Strategy Giovanna Pegan / Copertă tare
common.buy 468 lei
Strategic Market Research / Copertă tare
common.buy 91 lei

This book is an easily accessible and comprehensive guide which helps make sound statistical decisions, perform analyses, and interpret the results quickly using Stata. It includes advanced coverage of ANOVA, factor, and cluster analyses in Stata, as well as essential regression and descriptive statistics. It is aimed at those wishing to know more about the process, data management, and most commonly used methods in market research using Stata. The book offers readers an overview of the entire market research process from asking market research question(s) to collecting and analyzing data by means of quantitative methods. It is engaging, hands-on, and includes many practical examples, tips, and suggestions that help readers apply and interpret quantitative methods, such as regression, factor, and cluster analysis. These methods help researchers provide companies with useful insights.

Informații despre carte

Titlu complet Market Research
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2017
Număr pagini 416
EAN 9789811052170
ISBN 9811052174
Codul Libristo 16312256
Greutatea 868
Dimensiuni 241 x 161 x 26
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo