Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Market Research Toolbox

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Market Research Toolbox Edward F McQuarrie
Codul Libristo: 09095929
Editura SAGE Publications Inc, august 2015
Understanding marketing research to make better business decisions An ideal resource for busy manage... Descrierea completă
? points 371 b
731 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Zero to One Peter Thiel / Carte broșată
common.buy 60 lei
top reduceri
How to Reassess Your Chess Jeremy Silman / Carte broșată
common.buy 101 lei
top
Authentic Japanese Gardens Yoko Kawaguchi / Carte broșată
common.buy 86 lei
top
Storytelling with Data Cole Nussbaumer Knaflic / Carte broșată
common.buy 185 lei
Objetivo Dele Carola Vesely / Carte broșată
common.buy 129 lei
Practice of Market Research Yvonne McGivern / Carte broșată
common.buy 417 lei
Retail Category Management Alexander Hübner / Carte broșată
common.buy 918 lei
Statistics in Market Research Chuck Chakrapani / Carte broșată
common.buy 401 lei
Category Management Handbook Cordell / Copertă tare
common.buy 1.068 lei
Basic Marketing Research Naresh K. Malhotra / Carte broșată
common.buy 478 lei
Abanda John H. Hayes / Carte broșată
common.buy 112 lei
JIMMY DORSEY SAXOPHONE METHOD Jimmy Dorsey / Carte broșată
common.buy 88 lei

Understanding marketing research to make better business decisions An ideal resource for busy managers and professionals seeking to build and expand their marketing research skills, The Market Research Toolbox, Fourth Edition describes how use market research to make more strategic business decisions. A comprehensive collection of essential market research techniques, skills, and applications helps readers solve real-world business problems in the dynamic and rapidly changing business atmosphere. Based on real-world experience, author Edward F. McQuarrie gives special attention to business-to-business markets, technology products, Big Data, and other web-enabled approaches for readers who don't have the time or resources to make the translation from mass markets, simple products, and stable technologies to their own rather different situation. Readers will gain the background context and questions needed to be asked before their research, as well as develop strategies for sorting through the enormous amount of specialized material on market research.

Informații despre carte

Titlu complet Market Research Toolbox
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2015
Număr pagini 400
EAN 9781452291581
ISBN 1452291586
Codul Libristo 09095929
Greutatea 548
Dimensiuni 229 x 155 x 21
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo