Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Luxury Strategy in Action

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Luxury Strategy in Action Jonas Hoffmann
Codul Libristo: 04417392
Editura PALGRAVE MACMILLAN, decembrie 2011
The meaning of luxury and the sorts of customers that buy luxury have continually been evolving, but... Descrierea completă
? points 189 b
382 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 10-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Luxury Marketing Nadine Hennigs / Carte broșată
common.buy 583 lei
top
Luxury Strategy Jean Noel Kapferer / Copertă tare
common.buy 218 lei
Ford Focus Petrol 05-11 Anon / Carte broșată
common.buy 179 lei
Hebrew Prophets Jack R. Lundbom / Carte broșată
common.buy 246 lei
Neil Young & Crazy Horse: Rust Never Sleeps Neil Young / Carte broșată
common.buy 94 lei
Designing Luxury Brands Diana Derval / Copertă tare
common.buy 583 lei
Value of Luxury Beata Stepien / Carte broșată
common.buy 927 lei
St. Petersburg and Moscow Richard Southwell Bourke / Carte broșată
common.buy 178 lei
Memories of Childhood's Slavery Days Annie L. Burton / Copertă tare
common.buy 191 lei
Letters of Edward Fitzgerald, Volume 3 Edward Fitzgerald / Carte broșată
common.buy 751 lei
Catastrophic Episodes in Earth History Claude Albritton / Carte broșată
common.buy 325 lei

The meaning of luxury and the sorts of customers that buy luxury have continually been evolving, but never as dramatically as in the past 20 years. With more potential consumers, the luxury sector is today healthier than ever. However luxury companies have had to completely rethink their strategies and to rely on state-of-the-art marketing and management tools to help them keep up with consumers' shifting expectations, desires and dreams. Luxury Strategy in Action presents the view of an international panel of luxury experts on what is luxury management nowadays, how it is evolving, and which fundamentals are necessary to manage in this time of change. This book provides an insight into luxury management through a strategic approach, analyzing the latest trends in the industry, like the impact of online social networks and the role of emerging markets. It thus provides a multicultural, holistic perspective designed to create challenges to the established rules of the luxury industry.

Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo