Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Art of Digital Marketing for Fashion and Luxury Brands

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Art of Digital Marketing for Fashion and Luxury Brands
Codul Libristo: 36551573
Editura Springer Nature Switzerland AG, iulie 2021
This book explores omnichannel fashion and luxury retailing with a particular emphasis on the role o... Descrierea completă
? points 517 b
1.046 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 10-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Luxury Strategy Jean Noel Kapferer / Copertă tare
common.buy 219 lei
top
Fashion Marketing Communications Gaynor Lea-Greenwood / Carte broșată
common.buy 211 lei
1,000 Places to See Before You Die (Deluxe Edition) Patricia Schultz / Copertă tare
common.buy 250 lei
Mami, típni to! Michaela Krýslová / Copertă tare
common.buy 9 lei
Fashion & Luxury Marketing Mona Mrad / Carte broșată
common.buy 416 lei
Plane Crash George Bibel / Copertă tare
common.buy 194 lei
Ergiho príbeh McYntire Brandon / Carte broșată
common.buy 20 lei
Designing Luxury Brands Diana Derval / Copertă tare
common.buy 586 lei
Luxury Marketing Nadine Hennigs / Carte broșată
common.buy 586 lei
curând
The Fundamentals of Digital Fashion Marketing Karen E. Edwards / Carte broșată
common.buy 253 lei
Sustainability in the Textile Industry SUBRAMANIAN S MUTHU / Carte broșată
common.buy 413 lei
Value of Luxury Beata Stepien / Carte broșată
common.buy 931 lei

This book explores omnichannel fashion and luxury retailing with a particular emphasis on the role of computer-mediated marketing environments in determining a consumer's purchase and post-purchase trajectories.The fashion industry has evolved rapidly over the last few years with the diffusion of fast fashion and luxury democratization, not to mention the advent of ICT and the development of communication. Today, fashion companies face new challenges, such as how to manage brands and how to choose between marketplaces and digital marketspaces. While some companies focus on one channel selection, others embrace the omnichannel choice and look for a balance between the two environments. Whatever the strategy, it is essential to manage these touch-points in order to create interaction between consumers and brands, provide meaningful customer experiences, and to maximize customers' engagement.An insightful read for scholars in marketing, fashion and retail, this book investigates the triangulation between branding, marketplace, and marketspace and its impact on the organization.

Informații despre carte

Titlu complet Art of Digital Marketing for Fashion and Luxury Brands
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2021
Număr pagini 448
EAN 9783030703233
ISBN 3030703231
Codul Libristo 36551573
Greutatea 743
Dimensiuni 148 x 210 x 31
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo