Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Global Consumer Behavior

Limba englezăengleză
Carte Copertă tare
Carte Global Consumer Behavior Ammi
Codul Libristo: 05025110
Editura ISTE Ltd, martie 2007
Globalization is a leading force for industry worldwide, especially the new technology sector. This... Descrierea completă
? points 560 b
1.128 lei
În depozitul extern Expediem în 14-18 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
Vespasián Padlý římský orel Robert Fabbri / Copertă tare
common.buy 46 lei
Consumer Behaviour and Sustainable Fashion Consumption Subramanian Senthilkannan Muthu / Copertă tare
common.buy 582 lei
Ballads of High and Humble Life, Etc. Jenkins / Carte broșată
common.buy 90 lei
Influence of Values on Consumer Behaviour Kostelijk / Carte broșată
common.buy 375 lei
Young Consumer Behaviour Ayantunji Gbadamosi / Carte broșată
common.buy 299 lei
Consumer Behavior: Building Marketing Strategy Roger J Best / Copertă tare
common.buy 1.409 lei
Third Party Product Reviews and Consumer Behaviour Wolfgang Ziniel / Carte broșată
common.buy 324 lei
Understanding Consumer Financial Behavior W. Fred Van Raaij / Copertă tare
common.buy 754 lei

Globalization is a leading force for industry worldwide, especially the new technology sector. This presents both problems and opportunities in the emergence of a new type of consumer and the effects of globalization on industry in terms of culture, economics, marketing, and social issues at every scale from local to global. The main aim of the book is to enhance the reader's knowledge - especially from a multidisciplinary perspective rather than from an individual functional perspective - of international consumer behaviour. It also explores the role of globalization in the evolving world of the new technology sector and provides an overview of the development of international consumer behavior from historical, geographical and social perspectives, while focusing on new technology products and services. Professionals, students and researchers working in the fields of new technologies and information and communication technologies (ICT) as well as specialists of marketing and management are the target audience for this book. At the same time, the book will be pitched at a level so as to also appeal to a more general readership interested in globalization.

Informații despre carte

Titlu complet Global Consumer Behavior
Autor Ammi
Limba engleză
Legare Carte - Copertă tare
Data publicării 2007
Număr pagini 298
EAN 9781905209637
ISBN 1905209630
Codul Libristo 05025110
Editura ISTE Ltd
Greutatea 622
Dimensiuni 170 x 235 x 23
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo