Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Stimați clienți, din cauza zilei de sărbătoare, asistența pentru clienți nu este disponibilă astăzi. Ne vom ocupa de solicitările dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Fall of Advertising and the Rise of PR

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte Fall of Advertising and the Rise of PR Laura Ries
Codul Libristo: 04488479
Editura HarperCollins Publishers Inc, octombrie 2004
Bestselling authors and world-renowned marketing strategists Al and Laura Ries usher in the new era... Descrierea completă
? points 34 b
81 lei -15 %
68 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 10-14 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Clienții au cumpărat de asemenea


top
22 Immutable Laws of Marketing Al Ries / Carte broșată
common.buy 95 lei
New Strategic Brand Management J N Kapferer / Carte broșată
common.buy 271 lei
A New Brand World Scott Bedbury / Carte broșată
common.buy 117 lei
Focus Al Ries / Carte broșată
common.buy 89 lei

Bestselling authors and world-renowned marketing strategists Al and Laura Ries usher in the new era of public relations. Today's major brands are born with publicity, not advertising. A closer look at the history of the most successful modern brands shows this to be true. In fact, an astonishing number of brands, including Palm, Starbucks, the Body Shop, Wal-Mart, Red Bull and Zara have been built with virtually no advertising. Using in-depth case histories of successful PR campaigns coupled with those of unsuccessful advertising campaigns, The Fall of Advertising provides valuable ideas for marketers -- all the while demonstrating why * advertising lacks credibility, the crucial ingredient in brand building, and how only PR can supply that credibility; * the big bang approach advocated by advertising people should be abandoned in favor of a slow build-up by PR; * advertising should only be used to maintain brands once they have been established through publicity. Bold and accessible, The Fall of Advertising is bound to turn the world of marketing upside down.

Informații despre carte

Titlu complet Fall of Advertising and the Rise of PR
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2004
Număr pagini 320
EAN 9780060081997
ISBN 0060081996
Codul Libristo 04488479
Greutatea 258
Dimensiuni 135 x 202 x 20
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Ar putea de asemenea, să te intereseze


top
12 Rules for Life Jordan B. Peterson / Carte broșată
common.buy 45 lei
top
Blue Ocean Strategy, Expanded Edition W. Chan Kim / Copertă tare
common.buy 144 lei
top
Building a StoryBrand Donald Miller / Carte broșată
common.buy 69 lei
top
Brand Flip, The Marty Neumeier / Carte broșată
common.buy 130 lei
top
Permission Marketing Seth Godin / Carte broșată
common.buy 57 lei
top
How Brands Become Icons Douglas Holt / Copertă tare
common.buy 170 lei
How Music Works David Byrne / Carte broșată
common.buy 111 lei
Martial Artist's Book Of Yoga Kathe Rothacher / Carte broșată
common.buy 72 lei
Brand Identity Essentials, Revised and Expanded Kevin Budelmann / Carte broșată
common.buy 150 lei
22 Immutable Laws of Branding Al Ries / Carte broșată
common.buy 70 lei
Origin of Brands Laura Ries / Carte broșată
common.buy 68 lei
Captain Wentworth's Diary Amanda Grange / Carte broșată
common.buy 112 lei
Strategic Brand Management Rosenbaum-Elliott / Carte broșată
common.buy 335 lei
Moonrise Erin Hunter / Copertă tare
common.buy 97 lei
God's Voice within Mark E. Thibodeaux / Carte broșată
common.buy 71 lei

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo