Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

European Retail Research 2011, Volume 25 Issue II

Limba englezăengleză
Carte Carte broșată
Carte European Retail Research 2011, Volume 25 Issue II Thomas Rudolph
Codul Libristo: 01784149
Editura Gabler Verlag, decembrie 2011
The aim of EUROPEAN RETAIL RESEARCH is to publish interesting manuscripts of high quality and innova... Descrierea completă
? points 189 b
381 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 10-15 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Křišťálová jeskyně Roger Burrows / Copertă tare
common.buy 35 lei
Laparoscopic Surgery for Colorectal Cancer Yoshiharu Sakai / Copertă tare
common.buy 752 lei
International Operations Management Alberto F De Toni / Copertă tare
common.buy 995 lei
Wer, denken die Menschen, bin Ich? Roland van Vliet / Copertă tare
common.buy 179 lei

The aim of EUROPEAN RETAIL RESEARCH is to publish interesting manuscripts of high quality and innovativeness with a focus on retail researchers, retail lecturers, retail students and retail executives. As it has always been, retail executives are part of the target group and the knowledge transfer between retail research and retail management remains a part of the publication s concept. EUROPEAN RETAIL RESEARCH welcomes manuscripts on original theoretical or conceptual contributions as well as empirical research based either on large-scale empirical data or on the case-study method. Following the state of the art in retail research, articles on any major issues that concern the general field of retailing and distribution are welcome.§The review process will support the authors in enhancing the quality of their work and will offer the authors a reviewed publication outlet. Part of the concept of EUROPEAN RETAIL RESEARCH is an only short delay between manuscript submission and final publication, so it is intended to become a quick publication platform.

Informații despre carte

Titlu complet European Retail Research 2011, Volume 25 Issue II
Limba engleză
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2011
Număr pagini 140
EAN 9783834934116
ISBN 3834934119
Codul Libristo 01784149
Editura Gabler Verlag
Greutatea 200
Dimensiuni 147 x 208 x 10
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo