Transport gratuit la punctele de livrare Pick Up peste 299 lei
Packeta 15 lei Easybox 20 lei Cargus 25 lei FAN 25 lei

Emotionen Bei Buying Center-Entscheidungen

Limba germanăgermană
Carte Carte broșată
Carte Emotionen Bei Buying Center-Entscheidungen Christin Haehnel
Codul Libristo: 01783774
Editura Springer Fachmedien Wiesbaden, iunie 2011
Kaufentscheidungen werden auf Industriegütermärkten in der Regel nicht von Einzelpersonen getroffen,... Descrierea completă
? points 189 b
381 lei
În depozitul extern în cantități mici Expediem în 12-17 zile

30 de zile pentru retur bunuri


Ar putea de asemenea, să te intereseze


Sämtliche Gedichte Johann W. von Goethe / Copertă tare
common.buy 124 lei
Am Rio de la Plata Karl May / Copertă tare
common.buy 127 lei
Muskelfunktion Karin Wieben / Carte broșată
common.buy 97 lei
curând
Psychology In A Week: Teach Yourself Nicky Hayes / Carte broșată
common.buy 54 lei
Elementary Number Theory, Cryptography and Codes M. Welleda Baldoni / Carte broșată
common.buy 410 lei
Le Chemin de France Suivi de Gil Braltar Jules Verne / Carte broșată
common.buy 119 lei
Four Bare Legs In a Bed Helen Simpson / Carte broșată
common.buy 65 lei
Kreatives Fundraising Thomas Grosjean / Carte broșată
common.buy 142 lei
Die Reichspolizeiordnungen von 1530, 1548 und 1577 Matthias Weber / Copertă tare
common.buy 237 lei
Kulturelle Differenzen und kollektive Identitäten Michel Wieviorka / Copertă tare
common.buy 130 lei
Practice of Econometric Theory Charles G. Renfro / Copertă tare
common.buy 982 lei
Plädoyer für die unglückliche Liebe Carl Hegemann / Carte broșată
common.buy 70 lei
Feministische Theorien zur Einführung Regina Becker-Schmidt / Carte broșată
common.buy 74 lei
Applied Surgical Anatomy, Regionally Presented George Woolsey / Copertă tare
common.buy 242 lei

Kaufentscheidungen werden auf Industriegütermärkten in der Regel nicht von Einzelpersonen getroffen, sondern durch eine Gruppe von Mitarbeitern, sogenannte Buying Center. Christin Haehnel entwickelt ein Modell zur Wirkung von Emotionen bei Buying Center-Entscheidungen, welches nicht nur die individuelle Ebene des einzelnen Entscheiders, sondern zudem auch die übergeordnete Gruppenebene ("Buying Center-Emotion") berücksichtigt. Anhand der empirischen Modellprüfung zeigt die Autorin die maßgebliche Beteiligung von Emotionen an industriellen Kaufentscheidungen auf und appelliert an Marketing-Praxis und -Forschung, Emotionen verstärkt Aufmerksamkeit zu widmen.

Informații despre carte

Titlu complet Emotionen Bei Buying Center-Entscheidungen
Limba germană
Legare Carte - Carte broșată
Data publicării 2011
Număr pagini 223
EAN 9783834929204
ISBN 3834929204
Codul Libristo 01783774
Greutatea 299
Dimensiuni 148 x 210 x 13
Dăruiește această carte chiar astăzi
Este foarte ușor
1 Adaugă cartea în coș și selectează Livrează ca un cadou 2 Îți vom trimite un voucher în schimb 3 Cartea va ajunge direct la adresa destinatarului

Logare

Conectare la contul de utilizator Încă nu ai un cont Libristo? Crează acum!

 
obligatoriu
obligatoriu

Nu ai un cont? Beneficii cu contul Libristo!

Datorită contului Libristo, vei avea totul sub control.

Creare cont Libristo